۹ دی ۱۳۹۹، ۱۸:۱۸
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 84166416
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساختمان بیمارستان قلب خرمشهر تیر سال آینده تکمیل می‌شود

آبادان - ایرنا - رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: عملیات احداث بیمارستان تخصصی  قلب خرمشهر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا تیر سال آینده ساختمان آن تکمیل می‌شود.

 به گزارش ایرنا شکراله سلمان‌زاده روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت  از عملیات احداث بیمارستان تخصصی قلب خرمشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: پس از تکمیل ساختمان فاز تجهیز آن انجام خواهد شد.

وی بر تسریع در ساخت بیمارستان قلب خرمشهر تاکید کرد و افزود: برای تسریع در تکمیل این پروژه مناقصه محدود برگزار می‌شود و پس از مشخص شدن پیمانکار، حداکثر تا یک ماه آینده تکمیل این بیمارستان از سرگرفته خواهد شد.

پروژه ۶۰ تختخوابی بیمارستان فوق تخصص قلب و عروق خرمشهر با زیربنای پنج هزار و ۲۰۰ متر از سال ۹۵ آغاز شده است.

سلمان‌زاده در ادامه با اشاره به برگزاری نشست مشترک با رییس بنیاد مستضعفان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و استاندار خوزستان در خصوص تکمیل بیمارستان طالقانی آبادان بیان کرد:نشست بسیار خوبی به منظور رفع تنگناهای موجود برای تکمیل پروژه بیمارستان طالقانی آبادان برگزار شد و در خصوص انشعاب آب، برق و گاز این بیمارستان دستور اکید صادر شد تا در اسرع وقت این مشکلات برطرف شود.

وی اضافه کرد: امیدوار هستیم که ساخت ساختمان بیمارستان جدید طالقانی آبادان نیز تا پایان امسال به پایان برسد و در فروردین و اردیبهشت سال آینده تجهیز و شاهد راه‌اندازی بیمارستانی بزرگ در استان خوزستان باشیم.

ساخت بخش‌های جدید بیمارستان طالقانی آبادان با ۲۴۲ تختخواب و با اعتباری بالغ بر ۹۴۵ میلیارد ریال و با حمایت مالی بنیاد مستضعفان از سال ۱۳۹۶ آغاز شد.

این بیمارستان مجهز به بخش‌هایی از جمله کلینیک دندان پزشکی، تصویربرداری، جراحی، دیالیز، سی سی یو، آزمایشگاه، داروخانه و جراحی اعصاب خواهد بود.

بخش‌های جدید بیمارستان طالقانی آبادان با ۹۰ درصد پیشرفت در حال ساخت است و قرار است تا پایان امسال تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha