اعتبار موردنیاز برای تکمیل طرح‌های مهم چهارمحال و بختیاری پیگیری شد

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در دیدار روز سه‌شنبه با رییس سازمان برنامه و بودجه تخصیص اعتبار موردنیاز برای بهره‌برداری از طرح‌های مهم و حیاتی استان پیگیری شد.

اقبال عباسی شامگاه سه‌شنبه با اعلام این خبر افزود: راه‌آهن مبارکه به سفیددشت یکی از مهمترین طرح‌های عمرانی استان است که با تخصیص اعتبار اولیه در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار شده اما برای تداوم اجرای طرح به ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

وی ادامه داد: اجرای طرح آبرسانی بن به بروجن نیز از دیگر طرح‌های مهم استان به شمار می‌رود که تسریع در اجرای این طرح نیازمند تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

عباسی از اهتمام جدی مدیریت استان برای تکمیل طرح‌های اقتصاد مقاومتی به ویژه طرح‌های راهسازی خبر داد و گفت: در همین راستا می‌طلبد تا مسئولان ارشد کشوری با حضور در استان از نزدیک روند اجرای این طرح‌ها را بررسی کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه به دیدار مشترک مدیریت ارشد استان به همراه نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی با وزیر راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: در این دیدار تخصیص اعتبار به پروژه‌های حوزه راه‌سازی و تسریع در عملیات اجرایی این طرح‌ها پیگیری شد.

عباسی افزود: در این نشست همچنین راهکارهای ایجاد تعادل‌ قیمت مسکن در استان، اعتبارات مربوط به احیای بافت فرسوده، اجرایی شدن طرح اقدام ملی مسکن و ایجاد زیرساخت‌های لازم در محله‌های مسکن مهر به بحث گذاشته شد.

وی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی تعهد دارد مقدمات روکش آسفالت ۲۰۰ کیلومتر از  راه‌های روستایی استان را فراهم کند، خاطرنشان کرد: تسریع در اجرای این برنامه از دیگر موضوعاتی بود که در نشست با وزیر راه و شهرسازی پیگیری شد.

عباسی خاطرنشان کرد: تسریع در عملیات اجرایی محور ارتباطی شهرکرد به بروجن به لردگان و تکمیل راه‌آهن مبارکه به سفیددشت که از طرح‌های اولویت‌دار استان به شمار می‌روند نیز از دیگر مواردی بود که در نشست با وزیر راه و شهرسازی پیگیری شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha