۱۰ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۲۲
کد خبر: 84167031
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه نظامی روس در ادلب مجروح شدند

۱۰ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۲۲
کد خبر: 84167031
سه نظامی  روس در ادلب مجروح شدند

مسکو- ایرنا - وزارت دفاع روسیه از مجروح شدن سه نظامی روسیه در جریان تیراندازی تروریست ها در منطقه امن ادلب سوریه خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از بیانیه وزارت دفاع روسیه، این سه پلیس نظامی در جریان تیراندازی تروریست ها به سوی نفربر زرهی آنها مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند.  

 این حادثه عصر روز سه شنبه رخ داد و به گفته دریادار ویاچسلاو سیتنیک معاون فرمانده مرکز روسی نظارت بر آتش بس سوریه تیراندازی زمانی اتفاق افتاد که نیروهای روسیه در حال تامین امنیت برچیدن یک مقر بازرسی نیروهای ترکیه در منطقه ترومب بودند.  

نفربر زرهی روسیه با سلاح سنگین ازسوی تروریست ها مورد حمله قرار گرفت. فرماندهی نیروهای روسیه در سوریه و نظامیان ترکیه با همکاری ماموران امنیتی سوریه در مورد این حادثه تحقیق می کنند.   

روز گذشته مرکز روسی نظارت بر آتش بس سوریه اعلام کرد که تروریست های «جبهه النصره» در یک روز ۲۹ بار مناطق کاهش تنش در سوریه را هدف حملات خود قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری «روسیا الیوم»، پایگاه روسی "حمیمیم" که مرکز روسی نظارت بر آتش بس سوریه به شمار می‌رود اعلام کرد که شبه نظامیان "جبهه النصره" مستقر در منطقه کاهش تنش در استان ادلب طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۹ عملیات بمب گذاری را انجام داده اند.

ژنرال "الکساندر گرینکویچ" معاون این مرکز طی یک جلسه مطبوعاتی گفت که تروریست‌ها، استان‌های ادلب (۱۸)، لاذقیه (۵)، حماه (۴) و حلب را (۲) مرتبه مورد هدف حملات خود قرار داده اند.

با ورود ارتش ترکیه به ادلب و درگیری با نیروهای سوریه و نیز گلوله باران مناطق پیرامون ادلب از سوی گروه‌های تروریستی مدت هاست که تنش در این منطقه شدت یافته است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha