۱۱ دی ۱۳۹۹، ۸:۱۲
کد خبرنگار: 926
کد خبر: 84168193
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شهید سلیمانی نخ تسبیح هسته‌های مقاومت است

قشم- ایرنا- دبیر شبکه فعالان مردمی جهاد و شهادت گفت: شهید سلیمانی نخ تسبیح هسته‌های مقاومت است که تمام حلقه‌های مقاومت را در سراسر جهان به هم گره زد و شهادت وی این اتحاد را محکم‌تر از پیش کرد.

حجت الاسلام حسین جوشقانیان شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی قشم افزود: ترامپ با ترور شهید سلیمانی دچار اشتباه استراتژیک شد زیرا انتقام خون آن شهید با اخراج قاتلان او از منطقه محقق می‌شود.

وی ادامه داد: حاج قاسم ۴۰ سال در جبهه‌های مختلف با گرگ های جهان جنگید و با دلاوری‌های خود برای ایران عرت و قدرت آفرید.

دبیر شبکه فعالان مردمی جهاد و شهادت تصریح کرد: وی توانست با دشمن شناسی خود، توطئه‌های دشمن را دفع و در این مسیر رهبران کشورهای مهمی از جمله پوتین را در جبهه مقاومت با خود همراه کند.

وی افزود: شهید سلیمانی شاگرد مکتب اسلام، اهل بیت بود و به ویژه در مکتب عاشورا و فاطمیون و علویون رشد یافته بود.

جوشقانیان ادامه داد: حاج قاسم با وجود اینکه در میدان می‌غرید و توفنده عمل می‌کرد اما در تصمیم‌گیری و نحوه مبارزه، نظرات عقلانی داشت.

وی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی از امام خمینی(ره) آموخت که می‌توان اسلام را در کالبد زمان به زیبایی تببین و آن را از اسلام غیر آمریکایی و دیگر نسخه های تقلبی متمایز کرد.

مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی شامگاه چهارشنبه با حضور خیل دوستداران آن شهید در جوار گلزار شهدای گمنام قشم و در محیط باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha