تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی کرمانشاه از پروژه‌های بزرگ کشور است

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه، تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی شهر کرمانشاه را یکی از پروژه‌های بزرگ در حال اجرا کشور دانست و ابراز امیداوری کرد تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری برسد.

«هوشنگ بازوند» روز پنجشنبه در بازدید از روند اجرای این پروژه در جمع خبرنگاران، اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی را از این نظر که تردد و رفت و آمد خودروهای مردم در جریان است و جاده بسته نیست، کاری سخت عنوان کرد و از شهرداری کرمانشاه از این بابت که پروژه با روند خوبی ادامه دارد قدردانی کرد.

وی اجرای تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی را یکی از پروژه های بزرگ در راستای تسهیل رفت و آمد در کلان شهر کرمانشاه دانست و گفت: از شاخص های مهم کلان شهر شدن کرمانشاه اجرای پروژه بزرگی مانند این تقاطع است که امیدواریم تا پایان سال ۹۹ به عنوان هدیه از طرف شهرداری و استانداری به مردم این دیار باشد.

تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی کرمانشاه ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیر این پروژه نیز در این بازدید در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۷۸ درصد پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: پل شرق به جنوب این تقاطع تا دهه فجر و زیرگذر پل غرب به شمال تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

جواد احمدی با بیان اینکه تلاش می کنیم پروژه را تا پایان سال جاری به بهره برداری برسانیم، پیش بینی کرد پل غرب به شرق و شرق به غرب تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی در نهایت تا پایان فروردین ماه به بهره برداری می رسد.

او توضیح داد: تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی بنا بود ابتدای سال ۹۷ با برآورد ۶۰ میلیارد تومان شروع شود، اما بدلیل وجود معارض تا پایان این سال عملا کار آغاز نشد اما از پایان سال ۹۷ پروژه شروع شده است.

احمدی در پایان با اشاره به اینکه گرانی سالیان اخیر برآوردهای هزینه اولیه این پروژه را کاملا عوض کرده احتمال داد تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی کرمانشاه حدود ۱۳۰ میلیارد تومان هزینه داشته باشد.

کرمانشاه به عنوان نهمین کلان شهر کشور، بیش از نیمی از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جای داده است.