سردار سلیمانی برای پاسداری از انقلاب و فرهنگ اهل بیت(ع) شهید شد

تهران - ایرنا - نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی سالیان بسیاری برای پاسداری از انقلاب اسلامی و فرهنگ اهل بیت (ع) تلاش کرد و مقابل دشمنان ایستاد و سرانجام بطور ناجوانمردانه به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا از ایثار، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری روز پنجشنبه با حضور در منازل خانواده شهید معظم «حاج شیخ ولی‌الله قمی»، والدین معظم شهید «امیر مرادی»، خانواده آزاده سرافراز «مرادی»، شهیدان معظم «مظفر» و شهید معظم «کمانکش» با آنان از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدارها عزت و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی را به برکت خون پاک شهدا و فداکاری‌های ایثارگران دانست و گفت: مردم و مسئولان کشور می‌دانند که هرچه امروز داریم به ‌واسطه شهدا و ایثارگران به ‌دست‌آمده و همه مدیون آنان هستیم.

شکری افزود: والدین معظم شهدا و خانواده‌های ایثارگران حق بسیار بزرگی بر گردن کشور دارند و خدمت‌گزاری به آنان برای مسئولان و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران بزرگ‌ترین افتخار است و امید است همه از این موقعیتی که به‌دست‌آمده به‌خوبی استفاده کنیم و خدمتگزار خوبی برای این عزیزان باشیم.

وی با یادی از شهدای گرانقدر مدافع حرم اظهارداشت: سردار سلیمانی به آرزوی دیرینه خود که شهادت بود رسید، اما جای خالی ایشان همواره برای همه احساس می‌شود و مهم‌ترین کاری که باید برای زنده نگه‌داشتن یاد این شهید بزرگوار انجام داد ادامه راه و مسیر ایشان است.

به گزارش ایرنا، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر از جمله هادی طارمی بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و با شلیک از پهپادهای ارتش این کشور به شهادت رسیدند.

 پنتاگون وزارت دفاع آمریکا نیز اعلام کرد که دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در استان «الانبار» عراق را با چندین موشک هدف قرار داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha