۱۳ دی ۱۳۹۹، ۹:۵۳
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 84170045
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خطیب مسجدالاقصی:عادی سازی روابط با دشمن خیانت در حق سرزمین معراج است

تهران-ایرنا- خطیب نماز جمعه مسجدالاقصی گفت که عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی خیانتی بزرگ در حق سرزمین معراج پیامبر (ص) به شمار می رود.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین شیخ «عکرمه صبری» خطیب مسجد الاقصی در جریان ایراد خطبه‌های نماز جمعه تصریح کرد:« قرآن کریم خیانت در امانت را با خیانت به خداوند و رسولش مرتبط دانسته است، از جمله این امانت ها سرزمین است و خیانت در خاک فلسطین یک خیانت بزرگ به شمار می رود، ما به عادی سازان روابط اعلام می داریم که عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی خیانتی بزرگ در حق سرزمین معراج است.»

وی ضمن محکوم کردن اقدامات ارتش صهیونیستی علیه فلسطینیان از جمله اعمال محدودیت علیه نمازگزاران به بهانه شیوع کرونا، خاطرنشان کرد:« از منظر ما تا زمانی که نمازگزار به پروتکلهای بهداشتی پایبند است، این اقدامات هیچ گونه توجیهی ندارد.»

این گزارش می افزاید :با وجود تدابیر امنیتی شدید رژیم صهیونیستی، هزاران فلسطینی دیروز نماز جمعه را در محوطه‌ها و صحن‌های مسجد مبارک الاقصی اقامه کردند.

هزاران فلسطینی دیروز با وجود تدابیر شدید امنیتی رژیم صهیونیستی در محوطه‌ها و صحن‌های مسجد الاقصی،نماز جماعت اقامه کردند.

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که اشغالگران صهیونیست شهر بیت المقدس را به بهانه شیوع ویروس کرونا به محاصره کامل درآورده بودند. 

نظامیان رژیم اشغالگر قدس با دایر کردن پست‌های بازرسی در اطراف بخش قدیمی شهر قدس، مانع از ورود صدها نمازگزار فلسطینی به داخل این منطقه شدند و در پی این اقدامات ده‌ها فلسطینی نماز جمعه را در باب العمود اقامه کردند. 

در پی شیوع ویروس کرونا و پیامدهای ناشی از آن، مسجد الاقصی چندین ماه تعطیل شد و میزبان نمازگزاران نبود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha