۱۳ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۵۲
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84170126
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برافراشته شدن پرچم منقش به عکس سردار سلیمانی در ارتفاعات گیلان

رشت - ایرنا - پرچم منقش به عکس سردار شهید قاسم سلیمانی توسط کوهنوردان هیات کوهنوردی بسیج گیلان در ارتفاعات این استان به اهتزاز درآمد.

مسئول تربیت بدنی سپاه قدس گیلان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اولین سالگرد شهادت سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی، تعدادی از کوهنوردان هیات کوهنوردی بسیج گیلان به ارتفاعات لوشان و جمشیدآباد شهرستان رودبار گیلان صعود کردند.

علی اصغر زاداکبری افزود: این کوهنوردان پس از صعود و فتح ارتفاعات مذکور به مناسبت گرامیداشت اولین سالگرد شهادت این سردار بزرگ اسلام و ایران، پرچم منقش به عکس سردار سلیمانی را در این ارتفاعات به اهتزاز درآوردند.

وی ادامه داد: همچنین به مناسبت گرامیداشت و بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید سردار سلیمانی تعدادی از دوچرخه سواران استان گیلان برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره این سردار بزرگ، مسیر میدان ذهاب(شهرداری) رشت تا گلزار شهدای این شهر را رکاب زدند.

مسئول تربیت بدنی سپاه قدس گیلان بیان کرد: این همایش دوچرخه سواری با همکاری تربیت بدنی سپاه، سازمان بسیج ورزشکاران گیلان و هیات دوچرخه سواری این استان برگزار شد که در نهایت دوچرخه سواران پس از حضور در گلزار شهدای رشت با آرمان های این شهدا، امام راحل و همچنین سردار شهید قاسم سلیمانی تجدید عهد و پیمان کردند.

سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و جمعی از همراهان ایشان بامداد ۱۳ دی ماه سال ۹۸ پس از ورود به فرودگاه بغداد در نزدیک نقطه بازرسی خارج از این فرودگاه،  توسط هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی مورد حمله قرار گرفته و به شهادت رسیدند.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha