۱۳ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۰۸
کد خبرنگار: 2154
کد خبر: 84170383
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رأی الیوم: آمریکا به پیامدهای خطرناک افزایش تنش در منطقه اعتراف کرد

تهران - ایرنا - روزنامه "رای الیوم" در سرمقاله امروز (شنبه) خود در ارتباط با خارج شدن ناو هواپیمابر آمریکایی "نیمیتز" از منطقه خلیج فارس نوشت: آمریکا در واقع با اتخاذ چنین اقدامی هم به پیامدهای خطرناک تنش در منطقه اعتراف کرده و هم یک گام در جهت تنش زدایی برداشت.

این روزنامه افزود: اقدام آمریکا در حقیقت نمایانگر اعتراف زودهنگام واشنگتن به پیامدهای خطرناک حاصل از سیاست تنش زا در منطقه خلیج فارس است.

روزنامه مزبور با اشاره به  فرمان دیروز (جمعه) «کریستوفر میلر» وزیر دفاع آمریکا مبنی بر خروج ناو هواپیمابر " یو إس إس نیمیتز " از منطقه خلیج فارس خاطرنشان کرد: به نظر می رسد دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا که آخرین نفس های خود را در حاکمیت می کشد، دریافته که گردآوردن نیرو و اعزام ناوهای هواپیمابر و زیردریایی ها به منطقه خلیج فارس به منظور ایجاد رعب و وحشت در دل رهبران ایران کارساز نیست و شاید به همین دلیل تصمیم گرفت تا از شدت تنش بکاهد .    

رای الیوم تاکید کرد : این اقدام ثابت کرد که رهبران آمریکا در جنگ روانی علیه ایران با شکست مواجه شده اند. ملت و رهبران ایران در کنار هم به طور حتم انتقام ترور سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» را خواهند گرفت، اما برای تحقق یافتن این امر بی باکانه اقدام نخواهند کرد، بلکه در وقت مقتضی و مناسب تصمیم خود را اتخاذ کرده و با صبر و حوصله و پس از انجام محاسبات دقیق آن را به اجرا در خواهند آورد تا بتوانند به موفقیت و پیروزی دست یابند، زیرا در غیر این صورت انقلاب آنان نمی توانست بیش از ۴۰ سال در برابر محاصره ها و جنگ های تحمیل شده از سوی آمریکا به طور مستقیم و یا غیرمستقیم تاب بیاورد و ایستادگی و مقاومت کند.  

سرمقاله این روزنامه اینترنتی با اشاره به سخنان دیروز (جمعه) «سید ابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضائیه ایران مبنی بر اینکه " قاتلان سلیمانی حتی ترامپ که دستور ترور وی را صادر کرد، در هیچ نقطه ای از جهان در امان نیستند " را حائز اهمیت بسیار برشمرده و خاطرنشان کرد: با این تهدید مستقیم، ترامپ تا آخر عمر روی آرامش نخواهد دید .

رای الیوم تاکید کرد: آمریکا در برابر ایران شکست خورده است، زیرا مجازات های بی سابقه اقتصادی نتوانست نظام حاکم بر این کشور را سرنگون کند و با تهدیدها و جمع آوری نیروها و تجهیزات نظامی نیز نتوانست تهران را به زانو درآورد و تاکنون نتوانسته ایران را وادار کند تا به نشانه تسلیم شدن، پرچم سفید برافرازد .

۱۴۸۷

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha