۱۳ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۴۶
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84170527
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانش آموزان گیلانی یاد سردار سلیمانی را در سامانه شاد پاس داشتند

رشت - ایرنا - مراسم اولین سالگرد عروج آسمانی و شهادت سرباز وفادار سپاه پاسداران اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی امروز "شنبه" از طریق شبکه آموزشی دانش آموزان "شاد" برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا بیان داشت: مراسم اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی امروز "شنبه" در دبیرستان آیت الله بهجت رشت برگزار و همزمان از طریق کانال مربیان پرورشی و راهیان نور در بستر شاد برای دانش آموزان ارایه شد.

جمیل غریب اظهار داشت: در این مراسم ضمن برگزاری مراسم مداحی درباره ویژگی های بارز شهید حاج قاسم سلیمانی و رشادت های این سپهبد برای دانش آموزان با پخش مستقیم از فضای مجازی شاد مطالبی ارایه شد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقه کشوری "سرباز وطن" از طریق شبکه شاد اضافه کرد: این مسابقه در بخش های مختلف از جمله ارسال عکس تصویر "من با حاج قاسم"، ساخت کلیپ با موضوع سردار دل ها "با لهجه خودت در قالب ارایه فیلم و محتوی صوتی"، من آنجا بودم وقتی می جنگیدی با روایتگری داستان کوتاه و به قاتلت می گویم در قالب فیلم، عکس، صوت و یادداشت برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان هدیه ای به حاج قاسم در قالب نقاشی و کارهای مهارتی، دستی و خلاقانه را از دیگر برنامه های مسابقه سرباز وطن عنوان کرد و افزود: خاطره گویی همراه با مستندی تصویری از دیدار با سپهبد حاج قاسم سلیمانی از دیگر برنامه ها در جریان برگزاری این مسابقه بود.

وی با اشاره به استقبال دانش آموزان استان گیلان برای شرکت در مسابقه کشوری سرباز وطن از طریق شبکه شاد اظهار داشت: قرار است تا نتایج این مسابقه فردا پانزدهم دی ماه اعلام شود.

استان گیلان دارای افزون بر ۳۶۸ هزار دانش آموز است.

امروز شنبه سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha