محدودیت کرونایی تالارها و رستوران‌های استان مرکزی برداشته شد

اراک - ایرنا - رئیس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: محدودیت کرونایی تالارهای پذیرایی و رستوراهان‌های این استان با رسیدن به وضعیت زرد برداشته شد.

«جمشید زند» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فعالیت صنوف گروه سه در وضعیت زرد ممنوعیت ندارد و با توجه به اینکه تالار ها و رستوران‌ها در این گروه قرار دارند، می توانند فعالیت خود را از سر بگیرند.

وی اظهار داشت: تالارها با قبول سفارش و رستوران‌ها با ارایه سرویس غذا با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند محل کسب خود را فعال کنند.

 رئیس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: همچنین تالارها با رعایت موازین بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی می‌توانند با پذیرش ۵۰ درصدی ظرفیت سالن‌هایشان فعالیت کنند.

زند افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید از سوی متصدیان تالار و مشتریان برای پیشگیری از شیوع مجدد بیماری کویود ۱۹  مورد توجه قرار گیرد.

۸۰۰ تالار و رستوران در استان مرکزی وجود دارد.

بر اساس آمار موجود،  یک هزار و ۳۹۱ نفر تاکنون در استان مرکزی در اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند.
«سیماسادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شمار مبتلایان به بیماری کویود ۱۹ تا ۱۳دی ماه ۹۹ در کشور را یک میلیون و ۲۳۷ هزار و ۴۷۴ نفر  اعلام کرد و گفت: تعداد جان باختگان این بیماری نیز به ۵۵ هزار و ۴۳۸ نفر رسیده است.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha