پخت ۹۰ هزار پرس غذای گرم و توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در خوزستان

اهواز-ایرنا- مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج)خوزستان گفت: ۹۰ هزار پرس غذای گرم، ۲۰ هزار بسته معیشتی و نذر ۸۰۰ راس گوسفند بین نیازمندان استان توزیع شد.

سرهنگ پاسدار یونس زبیدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اقدامات انجام شده توسط گروه‌های‌ جهادی بسیج سازندگی در زمینه کمک به نیازمندان استان  به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: بسیج سازندگی استان از ماه های گذشته فعالیت خود را برای خدمت به مناطق محروم در زمینه تعمیر و بازسازی منازل و همچنین جمع آوری و توزیع کمک‌های مومنانه آغاز کرده و این خدمت رسانی همچنان ادامه دارد.

وی افزود: برپایی ۷۰ ایستگاه سلامت و صلواتی، توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی، نذر۸۰۰ راس گوسفند و توزیع آن بین نیازمندان، نذر خون توسط پاسداران و بسیجیان در قالب طرح شهید سلیمانی از اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفت.

مسوول سازمان بسیج سازندگی خوزستان ادامه داد: همچنین توزیع ۲ هزار کارت هدیه  ۲ میلیون ریالی و پخت ۹۰ هزار پرس غذای گرم و توزیع بین نیازمندان، پخت نان و توزیع آرد، توزیع ۴۰۰ هزار ماسک و الکل و ضد عفونی مدارس و معابر استان برای خدمت به مناطق محروم انجام شده است.

وی تصریح کرد: اعزام گروه های جهادی جهت تعمیر و بازسازی منازل محروم سطح استان و بخصوص کلانشهر اهواز، توزیع برخی وسایل زندگی شامل، بخاری، آبگرمکن ،یخچال
کاشت نهال در مناطق هدف از خدماتی بوده که برای کمک به اقشار کم درامد جامعه و محرومان استان انجام شد.

مسوول بسیج سازندگی سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان کمک به محرومان را از اولویت های اصلی قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه برشمرد و گفت: همواره در تلاشیم تا باتوجه به شرایط سخت اقتصادی خانواده های نیازمند در روزهای درگیر با ویروس کرونا با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی در کنار دولت، باری از دوش مردم مناطق محروم برداریم و  این نهضت همچنان ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha