۱۴ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۴۸
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84171666
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

جشنواره عکس راویان فتح در همدان برگزار می‌شود

همدان-ایرنا- مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی جشنواره عکس راویان فتح در این استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام «محمدهادی نظیری» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با نخستین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی برنامه های مختلف فرهنگی و هنری به صورت مجازی با همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار داشت: محورهای این جشنواره ایام فاطمیه، حضور سردار سلیمانی در همدان، تجمعات و راهپیمایی ها  در محکومیت ترور سردار، مراسم های گرامیداشت ۹ دی، راهپیمایی ۲۲ بهمن و برنامه های دهه فجر، کمک های مومنانه در ایام کرونا، گام دوم انقلاب و مدافعان سلامت است.

وی با بیان اینکه شروع جشنواره ۱۳ دی ماه مصادف با سالگرد سردار دل ها تا ۱۲ بهمن آغاز دهه مبارک فجر است، افزود: علاقه مندان برای شرکت در مسابقه عکس های خود را به فضای مجازی در پیام رسان های تلگرام و اینستاگرام ارسال کنند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار داشت: از مهم ترین آموزه های مکتب ما این است که بدانیم عزت و ذلت به دست خداست و مومن نباید برای یافتن عزت در چشم مردم موضع بگیرد یا از ترس خوار داشته شدن از باور خود پا پس بکشد، استواری و ثبات قدم از ویژگی های مهم مومنان است که مصداق کامل آن شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

حجت الاسلام نظیری خاطرنشان کرد: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در راه خدا ثابت قدم بود و از سرزنش ملامت گران و از انقلابی گری باکی نداشت و در مقابل، خداوند او را محبوب قلوب مردم و نام او را با عزت و سرافرازی قرین کرد.

گفتنی است، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیر اجرایی جشنواره با شماره ۰۹۱۸۹۰۹۰۸۲۲ تماس بگیرند.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا و با شلیک از پهپادهای ارتش این کشور به شهادت رسیدند.

بر اساس اعلام نیروی قدس سپاه، در این حمله تروریستی که بامداد جمعه اتفاق افتاد در مجموع ۱۰ نفر شهید شدند، سردار سرتیپ پاسدار حسین جعفری‌نیا، سرهنگ پاسدار شهرود مظفری‌نیا، سرگرد پاسدار هادی طارمی و سروان پاسدار وحید زمانی‌نیا از شهدای همراه سردار سلیمانی بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha