به گزارش ایرنا ، سعید بشرخواه روز یکشنبه در آیین معارفه سرپرست جدید اداره تامین اجتماعی خلخال افزود: این طرح با ارائه ۳۰ خدمت غیرحضوری ۷۰ بار مراجعه حضوری افراد تحت پوشش این سازمان را کاهش میدهد و بعنوان حرکتی تکمیلی و جامع برای توسعه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی اجرایی شده است.
وی بیان کرد: هماکنون از ۳۰ خدمت غیرحضوری پیشبینی شده در این طرح ۱۷ نوع خدمت از سوی اداره کل تامین اجتماعی و شعبات شهرستانی استان به افراد تحت پوشش ارائه میشود و این خدمات همچنان رو به افزایش است.
به گفته وی، با اجرای کامل این طرح ۷۵ درصد از مراجعات مردمی به شعب تامین اجتماعی در مناطق مختلف استان اردبیل کاهش خواهد یافت.
بشرخواه بیان کرد: در دهه ۹۰ شاهد رشد روزافزون خدمات غیرحضوری و اینترنتی به افراد تحت پوشش از جمله مشاهده سوابق ، فیش مستمری ، ارائه لیست حق بیمه،دریافت فیش واریزی و سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی eservices و فراهم شدن شرایط ثبت درخواستهای مخاطبان برای دریافت خدمات غیرحضوری بوده ایم و با اجرای طرح ۳۰/۷۰ گامی بلند در تکمیل این روند میباشد.
وی گفت: پس از شیوع ویروس کرونا در کشور اجرای طرح ارائه خدمات غیرحضوری به مراجعان از جمله اقدامات مهم صورت گرفته شعب تامین اجتماعی استان اردبیل برای مقابله با شیوع این ویروس بوده است.
فریدون بابایی، فرماندار خلخال نیز در این آیین گفت: یکی از شاخصهای ارزیابی سالانه مدیران دستگاههای اجرایی این شهرستان نوع و نحوه ارائه خدمت به مراجعان و رضایتمندی مردم از عملکرد ادارات است.
در این مراسم مطهر ابراهیمی به عنوان سرپرست جدید شعبه تامین اجتماعی شهرستان خلخال معرفی و از سیروس قلیزاده رئیس سابق این اداره تجلیل شد.
نظر شما