۱۴ دی ۱۳۹۹، ۱۷:۰۶
کد خبرنگار: 1829
کد خبر: 84172258
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۳ مددجوی جرائم غیرعمد از زندان های کرمان آزاد شدند

کرمان - ایرنا - مدیرکل زندان های استان کرمان با اشاره به برگزاری دومین مرحله آزادی زندانیان این استان در راستای اجرای طرح سپهبد شهید سلیمانی، گفت: در مرحله دوم این طرح زمینه آزادی ۶۳ مددجوی جرائم غیرعمد کرمان با پرداخت  سه میلیارد و ۳۵۸ میلیون تومان فراهم شده است.

به گزارش ایرنا، رمضان امیری روز یکشنبه در آئین آزادی ۶۳ مددجوی جرائم غیرعمد و مالی از زندان های استان کرمان افزود: با اجرای مرحله نخست آزادی زندانیان در راستای اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در هفته بسیج، ۱۳۸ مددجوی جرائم غیرعمد و مالی آزاد شدند و در مرحله دوم برنامه ریزی ها برای آزادی ۶۳ نفر به تعداد سال های پربرکت سن سردار جبهه مقاومت برنامه ریزی شد.

وی با اشاره به اینکه بدهی اصلی مددجویان جرائم غیرعمد و مالی ۲۲ میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان بود، خاطرنشان کرد: با وساطت و اجرای طرح صلح و سازش نواحی بسیج و سپاه و همراهی متدینین استان، حدود ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان گذشت شاکی حاصل شد.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان یادآور شد: مددجویان زندانها در پشت دیوارها محبوس و بسیار برای آنها امیدوار کننده است که دستگاه قضایی، سپاه و سایر نهادها پشتیبان آنها هستند.

امیری ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، در نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ۶۳ جهیزیه به خانواده های زندانیان نیازمند تحویل و یک هزار و ۳۳۵ سبد معیشتی در بین خانواده های نیازمندان توزیع می شود.

وی تاکید کرد: امنیت موجود درون زندان ها با اقدامات دستگاه قضایی و نگاه مسئولان قضایی از جمله رئیس کل دادگستری و دادستان کرمان و نیز با همراهی و مساعدت سپاه، نواحی بسیج و سازمان بسیج حقوقدانان چندین برابر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha