۱۵ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۳۴
کد خبر: 84173491
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمله صهیونیست ها به بیمارستانی در طولکرم

۱۵ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۳۴
کد خبر: 84173491
حمله صهیونیست ها به بیمارستانی در طولکرم

تهران- ایرنا- وزرات بهداشت فلسطین از حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به بیمارستانی در طولکرم خبر داد که ۸۱ بیمار در آن بستری هستند.

به گزارش امروز (دوشنبه) خبرگزاری روسیا الیوم  این وزارتخانه گفت که نیروهای رژیم صهیونیستی با حمله به بیمارستان کودکان شهید ثابت در طولکرم اقدام به پرتاب چند بمب صوتی کردند.

وزارت بهداشت تصریح کرد: هنگامی که نیروهای صهیونیستی بمب را به داخل این بیمارستان انداختند، ۸۱ بیمار در بیمارستان از جمله ۱۰ نوزاد نارس در بخش اطفال، ۵ کودک در بخش اطفال، ۷ بیمار در بخش مراقبت های ویژه و ۱۳ بیمار در بخش زایمان بستری بودند علاوه بر آن ۳۹ نفر از پرسنل پزشکی و بهداشتی نیز در بیمارستان حضور داشتند.

در مورد تعداد تلفات این انفجار هنوز آماری منتشر نشده است.

«می الکیله» وزیر بهداشت فلسطین اظهار داشت که نیروهای اشغالگر صهیونیست صبح امروز به بیمارستان شهید ثابت حمله و ۴ بمب صوتی را به داخل آن شلیک کردند که یکی از آنها در سالن استقبال و ۳ بمب به حیاط اورژانس پرتاب شده است.

الکیله این جنایت اسرائیل که ناقض همه قوانین بین المللی و کنوانسیون های ژنو است را محکوم کرد و از جامعه جهانی خواست برای محافظت از فرزندان مردم فلسطین وارد عمل شوند و به حملات مکرر این رژیم غاصب پایان دهند.

وزیر بهداشت فلسطین خاطرنشان کرد که اسرائیل در کمتر از یک ماه به ۳ بیمارستان در فلسطین  از جمله بیمارستان الدورا در نوار غزه، مجتمع پزشکی فلسطین در رام الله و بیمارستان ثابت در طولکرم حمله کرده است.
این در حالی است که این بیمارستان ها در اثر گلوله باران صهیونیست ها آسیب دیده  است.
خانم الکیله گفت که از طریق  «هیثم شدید» مدیر بیمارستان ثابت در مورد سلامتی شهروندان بیمار داخل بیمارستان اطمینان خاطر یافت  و تأیید کرد که بسیاری از بیماران  به ویژه کودکان و افراد مسن در اثر این حمله دچار وحشت و تشنج شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha