۱۶ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۴۶
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84174430
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱۰ کلاس درس در مهاباد احداث شد

۱۶ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۴۶
کد خبر: 84174430
۱۱۰ کلاس درس در مهاباد احداث شد

مهاباد- ایرنا- مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی گفت: ۱۱۰ کلاس درس و ۲ سالن ورزشی طی چهار سال گذشته با میانگین ماهانه ۲.۳ باب کلاس درس احداث، تجهیز و تحویل آموزش و پرورش شده است.

سپیده طیب قاسمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با افزایش ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع فضای ایمن در این مدت سرانه برخورداری از فضای ایمن به ازای هر دانش‌آموز در سال جاری به میزان ۰.۳۲ ( ۳۲ صدم) در مهاباد افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: سرانه فضای ایمن مهاباد هم اکنون ۳.۹ مترمربع است که در رده متوسط استانی قرار دارد.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی ادامه داد: پیش بینی می‌شود با  اتمام پروژه های در دست اجرا ۴۵ پروژه با ۲۱۵ کلاس درس و با زیربنای ۲۶ هزار و ۴۶۷ سرانه فضای آموزشی ایمن این شهرستان به ۰.۶۶ افزایش یابد.

قاسمی با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته توسط نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی ۲۴۰ باب کلاس درس به صورت مشارکتی با اداره کل راه و شهرسازی در طول ۲ سال احداث خواهد شد، افزود: در مهاباد در مجموع طی چهار سال گذشته ۳۷۱ کلاس درس با میانگین ماهانه ۷.۷ باب کلاس استانداردسازی شده است.

وی گفت: به دلیل اهمیت موضوع ایمنی و سلامتی دانش آموزان استاندارد سازی و همگام شدن با تکنولوژی در سال ۱۳۹۹ جزو اولویت‌های ادارات نوسازی استان است.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی به همراه "قاسم احمدی لاشکی" معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش برای کلنگ‌زنی مرکز آموزشی و توانبخشی دانش‌آموزان دارای مشکلات ویژه یادگیری مهاباد به این شهرستان سفر کرده بود.

مهاباد با ۳۳۰ مدرسه شهری و روستایی دارای ۴۳ هزار دانش‌آموز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha