طرح پیوند آسمانی در قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا برگزار شد

مشهد- ایرنا- طرح پیوند آسمانی با نام "لبیک یا امام خامنه‌ای ۲۱" و محفل انس با قرآن گرامیداشت شهدای مقاومت با حضور فرماندهان کارکنان یگان‌های ارتش در قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در مشهد برگزار شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور روز سه شنبه در مراسم طرح پیوند آسمانی گفت: در اجرای طرح ترویج و تسهیل ازدواج آسان برای کارکنان و فرزندان نیروی زمینی و با توجه خاص به وضعیت معیشت کارکنان برگزار می‌شود.
امیر سرتیپ رضا آذریان افزود: ارتقای انگیزه کارکنان در اجرای امر مقدس ازدواج و افزایش منزلت و جایگاه اجتماعی کارکنان و خانواده آنان از اهداف این طرح است.
وی رسیدگی به موقع به مشکلات و خواسته‌های معقول پرسنل با بهره‌گیری از مقررات موجود و ارائه خدمت در جهت شان و منزلت و ارتقای روحیه برازنده و شایسته کارکنان را امری ضروری و اجتناب ناپذیر دانست.
در محفل انس با قرآن گرامیداشت شهدای مقاومت شهیدان سپهبد سلیمانی و ابومهدی المهندس و چهلمین روز شهادت شهید فخری زاده نیز که امروز برگزار شد هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه خراسان گفت: مقام شهید مقام شفاعت است و  بالاتر از مقام شهادت مقامی نیست و جایگاه شهادت بسیار رفیع است.


حجت الاسلام حسین سلیمانی افزود: در طول ۴۰ سال از گذشت انقلاب اسلامی سردار سلیمانی‌های زیادی تربیت شدند که همه آنها جامعه ساز و نگاه همگانی داشتند.
وی با اشاره به اینکه مکتب اسلام جامع است، گفت: تکامل انسان و به سعادت رسیدن همگان در جامعه از اهداف مکتب می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha