۱۷ دی ۱۳۹۹، ۱۸:۳۷
کد خبرنگار: 1361
کد خبر: 84176670
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 ۱۹ نهاد اجرایی اصفهان در جشنواره شهید رجایی تقدیر شدند

اصفهان- ایرنا- نوزده دستگاه اجرایی اصفهان روز چهارشنبه در جشنواره شهید رجایی در آیینی با حضور استاندار و شماری از مسوولان استانی در سالن شماره سه آموزش و پرورش استان تقدیر شدند.

نعمت الله اکبری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان در این آیین افزود: امسال جشنواره شهید رجایی به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی با تاخیر برگزار شد و هرساله این جشنواره در هفته دولت و روز کارمند به پاس نکوداشت شهید رجایی و باهنر برگزار می‌شد.

وی با بیان اینکه عملکرد مدیران در سال ۹۸ قابل تقدیر و ستایش است، بیان کرد: براساس دستورالعمل و ضوابط شاخص‌های عمومی و اختصاصی دستگاه‌ها را امتیازبندی کردیم.

وی با بیان اینکه از سه فرماندار در این جشنواره تقدیر به عمل ‌آمد، افزود: همچنین به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی برخی از مدیران به صورت وبینار حضور داشته و از آن‌ها تقدیر به عمل آمد.

کسب رتبه اول توسط آموزش و پرورش 

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در این پیوند تصریح کرد: ۹۳۷ هزار و ۶۸۸ دانش آموز در بیش از پنج هزار مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

به گفته محمد اعتدادی، سهم آموزش و پرورش استان اصفهان در کشور ۶.۲ درصد است.

وی با بیان اینکه این نهاد با کمبود ۱۳ هزار نفر نیروی انسانی مواجه است، بیان کرد: بزرگترین چالش ما در آموزش و پرورش نیروی انسانی است و این در حالیست که سه هزار و ۸۸۷ نفر در سال ۱۴۰۰ و چهار هزار و ۶۸۱ نفر در سال ۱۴۰۱ بازنشسته می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: ۱۸۶ هزار دانش آموز در مدارس غیر دولتی مشغول به تحصیل هستند که به نسبت کشور بالاتر است.

وی خاطرنشان کرد: شورای آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری ۹ جلسه با حضور استاندار و اعضای شورا برگزار شده است.

اعتدادی گفت: براساس نتایج ارزیابی سال ۹۸ وزارت آموزش و پرورش، اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در بین ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور رتبه اول را در شاخص‌های عمومی و اختصاصی کسب کرده است.

در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان، لوح تقدیر و تندیس جشنواره و هدیه صنایع دستی اصفهان به خانواده شهید سعید حقیقی نخستین شهید مدافع سلامت اصفهان تقدیم شد.

گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت: رتبه برتر مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی در کل دستگاه‌های استان و رتبه برتر مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی در گروه توسط مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شهرستان اصفهان و رتبه برتر شاخص‌های اختصاصی گروه به مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان و رتبه برتر شاخص‌های عمومی به مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان کاشان اعطا شد.

گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی: رتبه برتر شاخصی مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی گروه به مدیرکل آموزش و پرورش استان، رتبه برتر شاخص‌های اختصاصی به مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای و رتبه برتر شاخص‌های عمومی به مدیرکل ورزش و جوانان اعطا شد.

گروه سلامت و رفاه اجتماعی: رتبه برتر مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی گروه به سرپرست اداره کل بهزیستی استان، رتبه برتر شاخص‌های اختصاصی به مدیر درمان تامین اجتماعی و رتبه برتر شاخص‌های عمومی گروه به سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اعطا شد.

گروه تولیدی و خدماتی: رتبه برتر مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی گروه به مدیرکل امور مالیاتی استان، رتبه برتر شاخص‌های اختصاصی به مدیرکل امور عشایر و رتبه برتر شاخص‌های عمومی گروه به مدیرکل استاندارد استان اصفهان اختصاص یافت.

گروه عمومی و قضایی: رتبه برتر مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی گروه به مدیرکل اقتصاد و امور دارایی استان، رتبه برتر شاخص‌های اختصاصی به مدیرکل ثبت احوال و رتبه برتر شاخص‌های عمومی گروه به مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان اعطا شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان حایز رتبه برتر محور دولت الکترونیک شاخص‌های عمومی در کل دستگاه‌های استان اصفهان و مدیرکل صنعت، معدن و تجارت رتبه برتر محور مدیریت عملکرد شاخص‌های عمومی در کل دستگاه‌های استان شدند.

دستگاه‌های برتر در مقابله با بیماری کرونا و حفاظت از سلامت مردم: رتبه برتر در مقابله با بیماری کرونا و حفاظت سلامت در کل دستگاه‌های استان به رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اعطا شد.

فرمانداری‌ شاهین شهر و میمه، فلاورجان و گلپایگان فرمانداری‌های برتر در ارزیابی وزارت کشور حایز مقام کشوری شدند. همچنین فرمانداری شهرضا و رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش فرهنگ، ترویج ایثار و شهادت حایز رتبه شدند.

جشنواره شهید رجایی به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام جمهوری اسلامی در سالن خانه معلم شماره سه برگزار شد.

استان اصفهان افزون بر پنج میلیون نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha