به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، مجتبی یزدانی افزود: این اقدام برای رضایت شهروندان انجام می شود و به زودی این نوع ضایعات بصورت مستقیم به مکان های مشخص شده، منتقل می شود.
وی در جلسه ارتباط مستقیم با سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ شهرداری تهران و با اشاره به ارائه گزارشهای تحلیلی مبتنی بر پیام های شهروندان گفت: انعکاس مشکلات و چالشهای موجود در نقاط مختلف شهر تهران در قالب گزارشهای مرکز ۱۸۸۸ و سامانه ۱۳۷ بصورت ۲ هفته یکبار به حوزه خدمات شهری باعث رفع سریعتر مشکلات و جلوگیری از بروز نارضایتی می شود.
یزدانی همچنین علت کاهش تعداد پیامهای ارجاعی سامانه های ۱۸۸۸ و ۱۳۷ در موضوعات خدمات شهری را بازدیدهای سرزده از سطح مناطق و سازمانهای وابسته دانست.
وی با اشاره به کاهش پیام های نارضایتی شهروندان در حوزه خدمات شهری گفت: اقدامات صورت گرفته در این حوزه، ارائه خدمات و وضع قوانین سختگیرانه در انجام امور موجب رفع مشکلات و کاهش تعداد پیام ها شده است.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران در بخش دیگری از سخنان خود از اختصاص اعتباری برای ترمیم و مجهز کردن زمین های بازی کودکان به کفپوش و وسایل ورزشی خبر داد.
وی همچنین با اشاره به راه اندازی سامانه بند ۲۰ گفت: موضوع مزاحمت های صنفی و چالش های موجود در این حوزه با راه اندازی این سامانه بصورت تخصصی و سیستمی پیگیری و رفع می شود.
"سید مجتبی موسوی معاف" رئیس مرکز نظارت همگانی ۱۸۸۸ شهرداری تهران هم با ارائه گزارشی در حوزه نظارت همگانی به منظور اصلاح فرایندهای موجود در رسیدگی و پاسخگویی به مشکلات شهروندان، اظهار داشت: دستورالعمل ابلاغی از سوی شهردار تهران درخصوص رسیدگی به پیام های ۱۸۸۸ به صورت دقیق اجرا می شود.
وی با اشاره به برخی مشکلات موجود در حوزه خدمات شهری گفت: به دلیل پرداخت نشدن معوقات ناشی از افزایش حقوق برخی کارگران پیمانکار حوزه خدمات شهری در سال ۹۹ مکاتبه و پیگیری ها منجر به ابلاغیه ای توسط معاونان خدمات شهری و مالی به مناطق ۲۲ گانه شد که انتظار میرود به زودی این مشکل حل شود.
موسوی معاف با اشاره به گلایه مندی شهروندان از کم و کیف اجرای پروژه کاپ (کاهش پسماند) در مناطق ۲۲ و ۶ اضافه کرد: به نظر می رسد با ارائه آموزش های لازم و توجیه شهروندان در خصوص مزایای این طرح، نارضایتی موجود کاهش پیدا کند.
وی با تاکید بر لزوم انجام اقدامات اثر بخش در خصوص مزاحمت های صنفی گفت: در حوزه مزاحمت های صنفی اغلب شاهد اطاله رسیدگی و نارضایتی مردم هستیم.
حمیدرضا نصریان رییس سامانه ۱۳۷ نیز در این جلسه با اشاره به ارائه گزارشهای آسیب شناسی در موضوع آبگرفتگی معابر و لایروبی انهار گفت: توجه به این گزارش از سوی معاونت خدمات شهری موجب بهبود وضعیت در سال جاری شد.
به گزارش ایرنا، در جلسه ارتباط مستقیم مدیران ارشد حوزه خدمات شهری، ۲۷۰ شهروند از طریق تلفن ۱۸۸۸ بصورت مستقیم و بی واسطه درخواست و مشکلات خود را مطرح کردند که درخواست طعمه گذاری برای جانوران موذی، جمع آوری سگ های بدون صاحب و نظافت معابر از بیشترین موضوعات طرح شده بود.
نظر شما