۱۸ دی ۱۳۹۹، ۱۹:۳۵
کد خبر: 84177741
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرپرست فرمانداری: احداث سایت زباله در سپیدان ضروری است

شیراز-ایرنا-سرپرست فرمانداری شهرستان سپیدان با اشاره به اهمیت احداث سایت زباله در این منطقه، گفت: احداث این سایت یکی از مطالبات و دغدغه‌های اصلی مردم این شهرستان است و برای راه‌اندازی آن، دستگاه‌های متولی، ملزم به تسریع در پاسخگویی به استعلام‌های مورد نظر در این زمینه هستند.   

به گزارش دریافتی روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان سپیدان، حسن همتی در نشست شورای اداری این شهرستان افزود: در این منطقه، همواره با معضل رهاسازی زباله در مسیرهای اصلی از سوی صاحبان صنایع و مجتمع‌های گردشگری مواجه هستیم.

وی بیان کرد: تجمع و رهاسازی زباله در مناطق مختلف این شهرستان به ویژه در مبادی ورودی آن، چهره نامناسبی را در ذهن مردم و گردشگران تداعی می‌کند و باید برای حل این مشکل صاحبان صنایع و مجتمع های گردشگری، بخشداران و دهیاران را در جمع‌آوری این زباله‌ها کمک کنند.

رییس شورای اداری شهرستان سپیدان در بخش دیگری از سخنان خود به مسوولان این شهرستان در مورد رعایت نظم اداری، حضور به موقع، انجام وظایف و ماموریت‌های محوله، تذکراتی داد و اظهار داشت: لازمه پیشرفت این شهرستان، مدیریت جهادی و انقلابی است و مسوولان باید اینگونه عمل کنند.

اندیشه زنجیره‌ای باید جایگزین تفکر جزیره‌ای شود

نماینده مردم شهرستان‌های سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست، با اشاره به عدم هماهنگی برخی دستگاه‌های اداری در اجرای دستورالعمل‌های اجرایی، گفت: ایراد اساسی که در بعضی از دستگاه‌های کشور مشاهده می‌شود، تفکرات جزیره‌ای است در حالیکه باید این نوع تفکر ایجاد شود که تمام دستگاه‌ها مانند یک زنجیره به هم متصل هستند و اگر روند این اتصال درست باشد، هیچ نگرانی ونارضایتی برای مراجعه‌کنندگان به وجود نخواهد آمد.

محسن علیزاده، همچنین با اشاره به ظرفیت سپیدان در حوزه گردشگری، احداث پژوهشکده گردشگری در این شهرستان را ضروری دانست و خواستار همکاری و هم‌افزایی حداکثری دستگاه‌های متولی با سرمایه‌گذاران در این حوزه شد.

وی، در قسمت دیگری از مطالب خود از مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان سپیدان برای تلاش مستمر در مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کرد و افزود: فعالان این مجموعه برای مقابله با این ویروس مهلک، متحمل شرایط بسیار سختی شدند و واقعا جان خود را کف دست گذاشته و فداکارانه تلاش کردند.

علیزاده ادامه داد: ایثار کادر درمانی، نمونه بارز شهادت است به همین سبب تمام تلاش خود را خواهم کرد که با پیگیری مطالبات فعالان حوزه درمان، بخشی از زحمات آنها جبران شود و امیدواریم مردم نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، این قشر را در این راه دشوار یاری دهند.

شهرستان سپیدان به مرکزیت اردکان در فاصله ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha