مهمترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت

مشهد- ایرنا- پیروزی تیم فوتبال شهر خودرو و تیم بسکتبال آویژه صنعت مشهد، دعوت ورزشکاران مختلف استان به اردوهای تیم ملی و انتخابی تیم ملی از جمله مهمترین رویدادهای ورزشی استان در هفته گذشته بود.

تیم فوتبال شهرخودرو خراسان روز ۱۵دی در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد در مصاف با میهمان خود تیم سایپا با نتیجه یک بر صفر به برتری دست یافت.

تک گل این دیدار را امین قاسمی نژاد در دقیقه ۵۳ وارد دروازه تیم سایپا کرد. 

پیروزی تیم بسکتبال آویژه صنعت 

تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد نوزدهم دی ماه در سالن ورزشی سجاد این شهر با تیم رعد پدافند هوایی این شهر در چارچوب مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور دیدار کرد. 

این مسابقه در پایان با نتیجه ۹۵ بر ۷۸ به سود تیم آویژه صنعت پایان یافت. 

دعوت سه بسکتبالیست به اردوی تیم ملی

دبیر هیات ورزشی جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت: سه ورزشکار استان به مرحله نخست اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان برای حضور در رقابتهای پارالمپیک ۲۰۲۱ توکیو دعوت شدند.

محمد هراتی افزود: حمید صداقت و مظاهر پایداری از مشهد و حسن عبدی از چناران  دعوت شدگان به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران هستند که باید پس از انجام تست پی.سی.آر و دریافت پاسخ  عدم ابتلا به کرونا، ۲۳ دی ماه در محل کمپ تیم ملی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان حضور یابند.


برگزاری مجمع سالانه هیات کشتی

مجمع سالانه هیات کشتی خراسان رضوی روز ۱۶ دی ماه با حضور رییس این فدراسیون در مشهد برگزار شد
رییس فدراسیون کشتی در این مجمع گفت: طرح سند توسعه کشتی جمهوری اسلامی ایران از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۸ میلادی نوشته شده و به زودی ابلاغ می‌شود.

علیرضا دبیر افزود: برای این سند هشت ساله حدود یک سال زمان صرف شده و نقطه نظرات کارشناسان، صاحبنظران و کسانی که حرفی برای گفتن دارند دریافت و آسیبها شناسایی شده است.


دعوت بانوی دوچرخه سوار به اردوی تیم ملی

رییس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی گفت: "پارمیدا نیکفر" بانوی دوچرخه‌سوار خراسان رضوی از سوی فدراسیون برای حضور در اردوی تدارکاتی تیم ملی دوچرخه‌سواری استقامت بانوان ایران فراخوانده شد.

مهدی روزبهان افزود: اردوی تدارکاتی تیم ملی دوچرخه‌سواری استقامت امید و بزرگسال بانوان ایران به منظور حضور کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیایی ۲۰۲۱ امارات برپا شده است.

وی ادامه داد: همچنین مجید ناصری گلمکانی داور بین‌المللی استان خراسان رضوی به مسابقات المپیک ۲۰۲۱ توکیو دعوت شده است.

دعوت بوکسورهای خراسان رضوی به اردوی انتخابی

رییس هیات بوکس خراسان رضوی گفت: چهار بوکسور این استان برای حضور در اردوی انتخابی تیم ملی بوکس ایران فرخوانده شدند.

امیرحسین اخوان افزود: مهدی غلامیان در وزن ۸۱ کیلوگرم، محمد شوریان در وزن ۹۱، جواد زاده‌تراب در وزن ۶۹ و علی حبیبی‌نژاد در وزن ۶۳ کیلوگرم به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha