فرماندار بندرعباس: ۲۵ نفر در ۲ دورهمی به کرونا مبتلا شدند

بندرعباس - ایرنا - فرماندار بندرعباس گفت: ۹ نفر در یک دورهمی خانوادگی در یکی از روستاهای این شهرستان و ۱۶ نفر در گردهمایی خانوادگی دیگری در شهر بندرعباس به تازگی به کرونا مبتلا شدند.

عزیزاله کناری روز یکشنبه در ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان بندرعباس اظهار داشت: این دورهمی ها در حالی برگزار شده که با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا توصیه می‌شود گردهمایی‌های خانوادگی برگزار نشود.

وی ادامه داد: همچنان رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی،  حضور نیافتن در تجمع‌ها و نداشتن رفت و آمد به روستاها همچنان ضرورت دارد.

رییس ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان بندرعباس با اشاره به اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی، اضافه کرد: برگزاری این طرح با ۱۰۰۴ تیم و حدود ۲۰۰۸ نفر داوطلب در سه گروه نظارتی، مراقبتی و حمایتی با محوریت بسیج و هلال احمر و همراهی بهداشت و درمان شهرستان تاثیر خوبی برای کنترل این بیماری داشته است.

فرماندار بندرعباس بیان داشت: شهرداران و دهیاران سطح شهرستان همچنان گند زدایی اماکن عمومی و وسایل نقلیه عمومی را ادامه دهند و اصناف، اداره‌های دولتی، دفاتر خدماتی، داروخانه‌ها هم پروتکل های بهداشتی را همچنان رعایت نمایند.

کناری اذعان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در میدان میوه و تره بار بندرعباس ضعیف بوده و ضرورت دارد سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری بندرعباس نظارت بیشتر و موثری بر آن داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha