۲۱ دی ۱۳۹۹، ۱۶:۴۳
کد خبر: 84180715
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی قم معارفه شد

۲۱ دی ۱۳۹۹، ۱۶:۴۳
کد خبر: 84180715
مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی قم معارفه شد

قم-ایرنا- آیین تکریم و معارفه حجج اسلام رضا عزت زمانی و مرتضی شعبان زاده مدیران کل سابق و جدید تبلیغات اسلامی قم، روز یکشنبه با حضور مدیرحوزه های علمیه و رییس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قم در این آیین، اظهار کرد: هدف گذاری تبلیغات اسلامی قم در دوره جدید نیز مانند گذشته عمل به منویات مقام معظم رهبری در عرصه های دینی و فرهنگی خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی شعبان زاده افزود: مشکلات و گره های استان باید در قالب تعاملات نظام مند کاهش یابد.

وی یادآور شد: در دوران مدیریت مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی قم، این نهاد از حاشیه و انزوا خارج و به متن امور وارد شد.

شعبان زاده ادامه داد: انتظار به جایی که رهبر معظم انقلاب در پیشرانی و کانون اصلاحاتی بودن قم در تحولات کشور  دارند در دوره جدید باید تقویت شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قم گفت: تقویت ارتباط عمیق و همیشگی با حوزه علمیه، جبهه انقلابی ها، زائران داخلی و خارجی و تعامل با دستگاه های اجرایی جهت گیری های اصلی این اداره کل در دوره جدید خواهد بود.

شعبان زاده گفت: حل مشکلات ساختاری و اجتماعی موجود در قم با تلاش یک دستگاه حل نمی شود و باید تمام دستگاه های مسئول پای کار بیایند.

وی اظهار داشت: اصلاح سیما و چهره عمومی و ظاهری قم با مشارکت جبهه مردمی انقلاب و دستگاه های اجرایی به صورت جدی دنبال خواهد شد.

به گفته شعبان زاده، ما در حمایت از جریان انقلابی و تضعیف جریان معاند در قم کوتاه نخواهیم آمد و این مساله را هم کاملا شفاف و صریح بیان می کنیم.

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی قم نیز اظهار داشت: فعال کردن ظرفیت های حوزه در جبهه تبلیغ و استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی جهت گیری اداره کل تبلیغات اسلامی قم طی ۲ سال گذشته بود.

حجت الاسلام والمسلمین رضا عزت زمانی افزود: در مدت ۲ سال خدمت در قم مدیر حوزه های علمیه بستر مطلوبی برای همکاری در عرصه تبلیغ به وجود آورد.

وی یادآور شد: حضور پرشور برای خدمتگزاری به مبتلایان کرونا اوج فعالیت های جهادی طلاب حوزه علمیه قم در یک سال گذشته بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha