۲۲ دی ۱۳۹۹، ۹:۰۰
کد خبرنگار: 2051
کد خبر: 84181177
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۲۲۱  هزار بسته معیشتی در استان مرکزی توزیع شد

اراک - ایرنا - مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ۲۲۱ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه امسال بین نیازمندان این استان توزیع شد.

«امید محترمی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ارزش هر بسته معیشتی بیش از سه میلیون‌ریال است و در مجموع بیش از ۶۶۰ میلیارد ریال در این امر خداپسندانه هزینه شده است.  

وی ادامه داد: توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا در استان مرکزی از اردیبهشت ماه امسال آغاز شده و تا پایان سال نیز ادمه دارد.  

مسئول بسج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: بیش از  هشت هزار بسته معیشتی از مجموع ۲۲۱ هزار بسته، در طرح شهید سلیمانی به صورت مسجد و محله محور بین نیازمندان استان توزیع شد.  

محترمی اظهار داشت: اقشار و خانوارهای نیازمند با محوریت مساجد و پایگاه‌های بسیج محلات شناسایی و بسته‌های حمایتی با رعایت اصول بهداشتی بین این افراد توزیع شد.

درپی بیانات رهبر معظم انقلاب، طرح مواسات و همدلی به منظور کمک به آسیب‌دیدگان از شیوع ویروس کرونا در استانهای مختلف کشور آغاز شد که بر اساس آن جمع‌آوری و  توزیع بسته‌های معیشتی در دستور کار قرار گرفت.

طرح شهید سلیمانی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، دستورات فرماندهی‌کل سپاه و پیرو تفاهم‌نامه سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت، با هدف قطع  زنجیره انتقال ویروس کرونا در کشور به مرحله اجرا گذاشته شد.

بر اساس اعلام سیما سادات‌لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، یک میلیون و ۲۸۶ هزار و ۴۰۶ نفر  تا ۲۱ دی ماه ۹۹ در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۵۶ هزار و ۱۷۱ نفر بر اثر این بیماری جان باخته‌اند.

استان مرکزی ۱۲ شهرستان و یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha