۲۲ دی ۱۳۹۹، ۹:۱۳
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84181193
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شعله‌های ۸۲۰ حریق در سنندج مهار شد

۲۲ دی ۱۳۹۹، ۹:۱۳
کد خبر: 84181193
شعله‌های ۸۲۰ حریق در سنندج مهار شد

سنندج - ایرنا - رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: در ۹ ماهه امسال یک هزار و ۲۵۶ عملیات در این شهر انجام شد که شامل ۸۲۰ عملیات اطفاء حریق و ۴۳۶ عملیات نیز امداد و نجات است.

به گزارش ایرنا، سهیل فضل‌وزیری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات اطفای حریق شامل۵۴۰ مورد فضای سبز، کشاورزی، مرتع و جنگل، ۸۷ مورد خودرو و ماشین آلات، ۸۵ مورد مسکونی، ۳۷ فقره مختص به ضایعات و زباله، ۱۹ مورد تجاری، ۱۰ فقره انبار، چهار مورد اداری، چهار فقره صنعتی، چهار مورد مراکز تجمعی و واحدهای آموزشی،۲ موردتاسیسات شهری، یک مورد مراکز بهداشتی و درمانی و ۲۷ فقره نیز سایر موارد بوده است.

وی افزود: عملیات امداد و نجات انجام شده نیز شامل ۲۴۶ مورد گرفتن حیوانات موذی و وحشی، ۵۸ مورد گیرکردن در آسانسور، ۳۶ مورد تصادف، ۳۵ فقره گیرکردن انگشتر، ۱۴ مورد رفع آبگرفتگی و سیلاب، ۱۲ مورد ریزش آوار، چهار مورد انفجار گاز، چهار مورد عملیات غواصی، ریزش چاه و سقوط در چاه سه مورد، خفگی و گازگرفتگی ۲ مورد، سقوط اشیاء و اجسام یک فقره و ۲۱ فقره نیز سایر موارد بوده است.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اظهار داشت: در عملیات‌های امداد و نجات انجام شده،۴۶ نفر از شهروندان دچار آسیب‌دیدگی شده و تعداد ۱۸ نفر از آنان نیز  فوت شده‌اند.

وی یادآور شد: در این بازه زمانی با توجه به شیوع ویروس کرونا برگزاری دوره‌های آموزشی به شدت کاهش یافته و تعداد ۶۰ نفر تحت آموزش درون سازمانی قرار گرفته و ۱۶۰ نفر نیز به صورت برون سازمانی آموزش دیده‌اند.

در راستای تسریع درامداد رسانی در حوادث، آتش نشانان سازمان آتش‌نشانی شهرداری سنندج در پنج ایستگاه آتش نشانی و سه پایگاه در سطح نواحی منفصل شهری فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha