۲۲ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۰۰
کد خبر: 84181340
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

«عهد جانان» منتشر شد

۲۲ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۰۰
کد خبر: 84181340
«عهد جانان» منتشر شد

کرمانشاه- ایرنا- انتشارات سرانه کتاب «عهد جانان» را که مجموعه‌ای از مقالات علمی و پژوهشی با موضوع امام رضا (ع) و دفاع مقدس است که توسط «بهرام فاضلی‌زاد» و «خلیل بیگ‌زاده» گردآوری شده منتشر کرد.  

به گزارش ایرنا، کتاب مجموعه مقالات همایش امام رضا (ع) و دفاع مقدس با عنوان عهد جانان از سری برنامه های همایش علمی پژوهشی امام رضا علیه السلام است که همه ساله توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در گستره ملی برگزار می‌شود.

این کتاب که به تازگی از سوی انتشارات سرانه کرمانشاه منتشر شده حاصل پژوهش پژوهشگران حوزه ادبیات فارسی و حوزه رضوی است که شامل مقالات برگزیده همایش در سال ۹۸ توسط فاضلی زاد به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و رییس همایش، دکتر خلیل بیگ زاده عضو هیات علمی دانشگاه رازی و دبیر علمی همایش و پیمان جسری رییس گروه امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه و مدیر اجرایی همایش گردآوری و به طبع رسیده است.

هدف از چاپ و نشر کتاب مجموعه مقالات همایش در درجه اول ترویج فرهنگ رضوی بین علاقه مندان و پژوهشگران این حوزه است و در درجه دوم دسترسی آسان و سریع به منابع پژوهشی برای تولید مقالات و آثار پژوهشی بعدی است.

تا قبل از این پنج مجلد دیگر از آثار برگزیده شده همایش های سال های قبل در قالب کتاب مجموعه مقالات همایش امام رضا از عهد جانان یک تا عهد جانان ۶ چاپ و منتشر شده است.

این کتاب در ۲۰۷ صفحه در سال ۱۳۹۹ چاپ شده است و شامل ۱۰ مقاله از محققین با موضوع ارتباط امام رضا و دفاع مقدس است؛ علاوه براین، در ابتدای کتاب ۲ مقدمه از رییس همایش فاضلی زاد و دبیر علمی همایش بیگ‌زاده آمده است.

بیگ زاده دکترای زبان و ادبیات فارسی عضو هیات علمی دانشگاه رازی دبیر علمی همایش های مختلف و همچنین دبیر علمی همایش امام رضا در ادبیات فارسی در سال های مختلف است و فاضلی زاد کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و رییس همایش علمی پژوهشی امام رضا در آیینه ادبیات فارسی است.

جسری دانشجوی دکترای مدیریت مدیریت دولتی شاعر، نویسنده و فعال فرهنگی رییس گروه امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس دبیرخانه دایمی همایش های مختلف و مرتبط با حوزه فرهنگ رضوی است.

اخبار مرتبط