معاون استاندار: اطلس جامع سرمایه‌گذاری تهران تهیه شود

تهران- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: تهیه اطلس سرمایه گذاری به عنوان راهنمای جامع و معرف ظرفیت های اقتصادی استان برای سرمایه گذاران از اولویت های مهم مرکز خدمات سرمایه گذاری است.

به گزارش ایرنا، حشمت الله عسگری روز سه شنبه در نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری با تاکید بر بهبود فضای کسب و کار با استفاده از شیوه های علمی و جدید افزود: برای تسریع و تسهیل دسترسی به زیرساخت‌های سرمایه گذاری از جمله زمین، جذابیت‌های اقتصادی، شناسایی قوانین و مقررات و مشوق‌های لازم، ارایه واگذاری طرح‌های تملیکی بانک‌ها و تعریف اولویت‌های کسب و کار و سرمایه گذاری تهیه اطلس سرمایه گذاری ضرورت دارد.

مرکز خدمات سرمایه گذاری مجموعه ای دولتی است که زیر نظر اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران فعالیت می کند.

وی ادامه داد: تهیه اطلس سرمایه گذاری باید دارای شمول بین المللی باشد و به زبان‌ها و شیوه‌های مختلف فرصت ها را به صورتی جذاب به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی معرفی کند.

عسگری اعلام کرد: با توجه به اهمیت موضوع باید از کارشناسان و مشاوران زبده و متخصصان فن و با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی استان در این راستا اقدام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران یکی از دغدغه‌های تهیه اطلس سرمایه گذاری را تامین بودجه دانست و گفت: مقرر شده است سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اقدامات لازم را در خصوص تامین بودجه مورد نیاز بعمل آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha