۲۳ دی ۱۳۹۹، ۱۷:۲۶
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84183083
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خاموشی‌های اضطراری در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود

شهرکرد- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به افزایش مصرف گاز در کشور و خارج شدن تعدادی از نیروگاه‌های برق حرارتی از مدار و کاهش تولید برق، برق به طور متناوب در ساعاتی نامشخصی از روز در استان قطع می‌شود.

مجید فرهزاد روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز با قطع برق در شهر فرخشهر که از طریق پست‌های فوق توزیع کشور انجام شد، خاموشی برق در استان آغاز شد.

به گفته فرهزاد برق محلاتی از شهر فرخشهر امروز سه‌شنبه از ساعت ۱۰ و ۵۵ دقیقه قطع شد و تا دقایقی دیگر وصل می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری با توصیه نسبت به مدیریت مصرف برق و گاز در استان از سوی مشترکین، اظهار داشت: با توجه به فصل سرما و افزایش مصرف برق و گاز مشترکان خانگی و ایجاد محدودیت در سهمیه سوخت نیروگاه‌های تولید برق کشور، مدیریت مصرف انرژی جهت کاهش خاموشی‌های اضطراری بیش از پیش ضروری است.

فرهزاد خاطرنشان کرد: مصرف برق در استان نسبت به سهمیه‌ای درنظر گرفته شده، زیاد است و باید مدیریت بیشتری در این خصوص شود.

وی افزود: هم اکنون در استان ۳۸۰ هزار مشترک در بخش‌های خانگی، عمومی، کشاورزی، صنعتی، روشنایی معابر و سایر مصارف در استان برق مصرف می‌کنند که بخش خانگی ۸۴ درصد مشترکان را تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایرنا، هم‌اینک ۱۰۰ درصد جمعیت شهری، ۹۹.۵ درصد خانوارهای روستایی و ۹۹.۳ درصد روستاهای چهارمحال و بختیاری تحت پوشش شبکه برق هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha