۲۳ دی ۱۳۹۹، ۱۸:۰۱
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84183478
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 ۲۴۵ خانواده نیازمند کردستانی همزمان با دهه فجر صاحبخانه می‌شوند

سنندج - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی( ره)کردستان گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، همزمان با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب و همزمان با دهه فجر، ۲۴۵ واحد مسکونی به خانوارهای زیرپوشش این نهاد در استان تحویل می‌شود.

به گزارش ایرنا، محمدرسول شیخی‌زاده عصر سه‌شنبه در در جلسه کارگروه کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان اظهار داشت: این تعداد واحد مسکونی با هزینه‌کرد ۱۶۰ میلیارد ریالی در نقاط مختلف استان آماده شده و ایام دهه فجر تحویل خانواده‌ها خواهد شد.

وی افزود: همچنین در این ایام ۱۱۰ طرح اشتغالزایی ویژه مددجویان متقاضی کار زیرپوشش این نهاد در استان افتتاح و ۱۱۰ فقره جهیزیه و کمک هزینه ازدواج نیز به نوعروسان اهدا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان اضافه کرد: پرداخت ۲۲۰ فقره وام قرض الحسنه و کمک به پرداخت کمک هزینه درمانی ۱۸ هزار نیازمند و پرداخت یک‌هزار و ۳۳۳  فقره کمک موردی به مددجویان را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای دهه فجر امسال اعلام کرد.

وی افزود: کمک به تامین تجهیزات درمانی ۲ هزار و ۵۰۰ بیمار صعب العلاج، توزیع یک‌هزار بسته بهداشتی به نیازمندان، پرداخت سبد غذایی به مادران باردار و شیرده نیازمند به تعداد یک هزار و ۴۰۰ مورد و همچنین مساعدت مالی به ۳۹ خانوار متوفیان بیماری کرونا در طول دهه مبارک فجر امسال انجام می‌شود.

 در ادامه این نشست نمایندگان دستگاه‌های عضو کارگروه کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در خصوص زمینه‌سازی برای برگزاری پرشورتر جشن پیروزی انقلاب در سال جاری پرداخته و برنامه‌های خود را ارایه کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha