مهلت دریافت اثر برای شرکت در جشنواره شعر دفاع مقدس تمدید شد

مشهد-ایرنا- فراخوان بیست و دومین کنگره ملی و هشتمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس در خراسان رضوی تا پایان دی ماه تمدید شد.

دبیر جشنواره شعر دفاع مقدس خراسان رضوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره شعر امسال با عنوان "سروهای آسمانی" در بخش استانی و ملی در حال برگزاری است و تاکنون بیش از هزار و ۵۰۰ اثر به دبیرخانه استانی آن ارسال شده است.

جعفر عشقی ضمن تاکید بر عدم تمدید مجدد مهلت فراخوان آثار افزود: نقش دفاع مقدّس در تداوم و حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی با توجه به تقارن با ۴۰ ‌سالگی دفاع مقدّس،  شعر کشورهای محور مقاومت، دفاع مقدّس و جنگ نرم و شهدای شاخص، شاعران شهید و زنان شهید از محورهای اصلی این جشنواره است.
وی ادامه داد: نقش دفاع در سلامت عمومی جامعه، امام رضا (ع) و دفاع مقدّس و بخش ویژه دفاع مقدّس و مدافعان سلامت از دیگر موضوعات این جشنواره شعر است.
دبیر جشنواره شعر دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: شعرهای جشنواره می‌تواند به زبان فارسی و گویش محلی سروده شود و اشعار ارسالی نباید پیش‌تر در کتاب مستقل یا مشترک یا نشریه و تارنماهای اینترنتی و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی منتشر شده باشد.
عشقی افزود: شعرهای برگزیده در مجموعه‌ای چاپ و در آیین پایانی کنگرۀ شعر که در اسفند ماه برپا می شود توزیع خواهد شد.
وی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس رایانامه‌ adabiyatedefa@gmail.com، کانال اختصاصی جشنواره در پیام رسانها با شناسۀ کاربری adabiyatedefa۱@ و یا به دبیرخانه استانی به نشانی مشهد، انتهای بلوار شهیدبهشتی، انتهای بلوار برادران شهید خلیلی، ادارۀکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدّس استان خراسان رضوی یا صندوق پستی: ۹۱۷۳۵-۶۱۱ ارسال کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha