چهار گرمخانه در شهر کرمان آماده سازی و تجهیز می شود

کرمان - ایرنا - مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان از آماده‌سازی و تجهیز چهار گرمخانه توسط شهرداری این شهر خبر داد.

به گزارش ایرنا، مرضیه مهدوی روز سه شنبه با اشاره به دستور و تاکید استاندار کرمان به منظور راه‌اندازی سریع گرمخانه‌ در شهر کرمان افزود: بلافاصه پس از تاکید علی زینی وند، نشست دفتر اجتماعی استانداری با مدیرکل بهزیستی، فرماندار، مدیر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شهرداری و رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر کرمان ۲۱ دی ماه برگزار شد و تجهیز چهار مکان مختلف برای راه‌اندازی گرمخانه به تصویب رسید. 

وی اظهار داشت: امروز سه‌شنبه ۲۳ دی ماه نیز نشست دیگری در محل فرمانداری کرمان و با حضور رئیس کمیسیون اجتماعی شورای شهر، مدیر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شهرداری کرمان و نمایندگان نیروهای انتظامی و سپاه، کمیته امداد، بهزیستی، فنی و حرفه‌ای و اداره کل اتباع خارجی استانداری برای ساماندهی کودکان کار و متکدیان برگزار شد. 
سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان با بیان اینکه از صبح شنبه ۲۷ دی ماه، جمع‌آوری و نگهداری کودکان کار به منظور پالایش و ساماندهی آنها صورت می‌گیرد، اضافه کرد: این مرکز نگهداری به صورت موقت راه‌اندازی شده است.
مهدوی ادامه داد: کودکان کار اتباع طبق قوانین مربوطه به منظور ساماندهی به اداره کل امور اتباع خارجی و کودکان ایرانی به اداره کل بهزیستی تحویل داده می‌شوند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha