نمایش 'نگاهم به دریاست تاکسی آب نبرد' به جشنواره تئاتر فجر راه یافت

بندرعباس- ایرنا- نمایش «نگاهم به دریاست تا کسی آب نبرد» کارگردانی حسن سبحانی و تهیه کنندگی حوزه هنری استان هرمزگان به سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر راه یافت.

انوشیروان پیش دار روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود:  این نمایش به نویسندگی رضا گشتاسب کاری از گروه آنامیس میناب است که با موضوع دفاع مقدس اشاره دارد.
 وی ادامه داد: قاسم‌عباس در گیرو دار جنگ در جزیره ای تک و تنها ایستاده و دارد از دکل نفتی مراقبت می کند این که چه طور تنها شده را نمی داند و نمی داند بیش تر باید نگهبان دکل باشد یا مراقب مم سیاه دریا(مادرسیاه دریا) که می‌خواهد آب را بدزدد و اگر آب کم شود معلوم نیست چه بلایی بر سر همسرش معصومه می آید. 
پیش دار  در ادامه بیان داشت: در این نمایش ابوالقاسم احدیان، جعفرقاسمی، شیواقاسمی، رومینا احمدی پور، هما برازنده، داوود رمضان زاده و فرشاد اسلامی به ایفای نقش پرداخته اند.
نمایش " نگاهم به دریاست تا کسی آب نبرد " با حضور در سی و دومین جشنواره تئاتراستان هرمزگان موفق شد عناوین برگزیده بخش گریم و لباس ( فاطیما پشت کوهی ) ، برگزیده بخش آهنگسازی ، تقدیر از بازی سازان ( هما برازنده، فرشاد اسلامی، داود رمضان زاده) ، رتبه دوم بازیگری زن(شیوا قاسمی) ، رتبه دوم بازیگری مرد ( ابوالقاسم احدیان) ، رتبه دوم نمایشنامه نویسی ( رضا گشتاسب ) و رتبه دوم کارگردانی ( حسن سبحانی) را کسب کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha