۲۵ دی ۱۳۹۹، ۹:۲۳
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84184443
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بخش رادیولوژی بیمارستان مهاباد با ۱۰ میلیارد ریال هزینه نوسازی شد

مهاباد- ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: بخش رادیولوژی کلینیک تخصصی بیمارستان امام خمینی‌(ره) این شهرستان با ۱۰ میلیارد ریال هزینه نوسازی و تجهیز شد.

امیر بهزاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور افزایش کیفیت خدمات تصویربرداری، کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد با استفاده از اعتبارهای طرح تحول نظام سلامت به دستگاه رادیوگرافی دیجیتال جدید (ِDR) تجهیز شده است.

وی اظهار داشت: با راه‌اندازی دستگاه رادیوگرافی دیجیتال دوم شاهد افزایش کیفیت خدمات و بالابردن توان تشخیصی درمانی در شناسایی بیماری‌های مختلف در راستای ارائه خدمات نوین درمانی به شهروندان خواهیم بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: با راه اندازی این بخش در کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان، در ۲ نوبت صبح و عصر بیماران قادرند از خدمات آن استفاده کنند که در زمان حاضر تنها نوبت صبح فعال بوده و فعال شدن نوبت عصر منوط به افزایش تعداد مراجعه کنندگان است.

بهزاد ادامه داد: واحد رادیوگرافی بخش تصویربرداری بیمارستان نیز روزانه پذیرای بیش از ۶۰ نفر از بیماران است. 

وی افزود: فعالیت بخش رادیولوژی کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان باعث شده بار مراجعات بیماران سرپایی برای انجام رادیوگرافی به بخش رادیولوژی بیمارستان کاهش یافته و ارائه خدمات به بیماران پاراکلینک هدفمند شود.

بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد یکی از بیمارستان‌های قدیمی آذربایجان‌غربی است که هم‌اکنون با چند برابر ظرفیت خود و با ۳۰۱ تخت فعال به شهروندان خدمات درمانی و پزشکی ارایه می‌کند.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و دارای یک بیمارستان، ۶۷ خانه بهداشت روستایی، ۱۸ مرکز سلامت روستایی و شهری، ۱۱ پایگاه سلامت و بیش از ۲۰۰ مطب خصوصی دارای پروانه فعالیت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha