AFC سه رویداد خود را لغو کرد؛ نوجوانان و جوانان در کنار ساحلی‌بازان

تهران- ایرنا- مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا و همچنین رقابت‌های فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا با ادعای فدراسیون فوتبال تاجیکستان لغو شد.

به گزارش ایرنا، سایت فدراسیون فوتبال تاجیکستان اعلام کرد کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) با در نظر گرفتن خطرات مرتبط با شیوع کووید ۱۹ برای حفظ سلامت و ایمنی تیم‌های رقابت‌کننده، تصمیم به لغو مسابقات قهرمانی نوجوانان (زیر ۱۶ سال) و رقابت‌های قهرمانی جوانان (زیر۱۹ سال) در سال ۲۰۲۱ گرفته است. همچنین علاوه بر جام ملت‌های فوتسال آسیا، رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال ساحلی آسیا هم لغو شده است.

این تصمیم هنوز به صورت رسمی به فدراسیون فوتبال ایران اعلام نشده اما بعد از لغو مسابقات جام جهانی نوجوانان و همچنین جام جهانی جوانان، انتظار می‌رفت رقابت‌های قهرمانی آسیا در این ۲ رده سنی نیز لغو شود. 

پیش از این حسین عبدی و داود مهابادی به عنوان سرمربیان تیم‌های نوجوانان و جوانان در اردوی اخیر این ۲ تیم در تاجیکستان به این تصمیم فیفا و ای‌اف‌سی اعتراض کرده بودند و حالا باید دید تصمیم جدید در این باره چه خواهد بود.

در ضمن تیم ملی فوتبال ساحلی نیز بعد از مدت‌ها اردویی را در بوشهر آغاز کرده و حالا این خبر می‌تواند در جو حاکم بر این اردو نیز موثر باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha