رونق تئاتر همدان در شب‌های سرد زمستان

همدان- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از اجرا و پخش ۱۰ نمایش در فضای مجازی خبر داد و گفت: اجرای این نمایش ها از یکم بهمن برای دوستداران هنر تئاتر آغاز می‌شود.

 احمدرضا احسانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در دومین بخش زمستانه تئاتر همدان گروه های نمایشی استان آثار تولیدی خود را در فضای مجازی تایید شده توسط این اداره کل به نمایش می‌گذارند.

وی گفت: «طمارزوها» به نویسندگی و کارگردانی روح‌الله صالحی، «بالتازار» به نویسندگی و کارگردانی محسن پورقاسمی، «سمن گل» به نویسندگی و کارگردانی مهدی روزبهانی، «افسانه بایبری» به نویسندگی محمد موسوی پاکنهاد و کارگردانی رضا روان، «مَلی» به نویسندگی هنگامه مفید و کارگردانی سعید باغبانی‌نیر برای اجرا در این ایام آماده شده اند. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: نمایش های «سیرک سیار» به نویسندگی اوراند هریس و کارگردانی فرزاد لباسی، «عروسی دختر رستم» به نویسندگی اردشیر صالح‌پور و کارگردانی محمدجواد کبودراهنگی، «رنگ، رنگ نقاشی» به نویسندگی عباس دوست‌قرین و کارگردانی بهرام دوست‌قرین، «اگه من رییس دنیا بودم» به نویسندگی و کارگردانی رامین خزایی و «عروسی ننه غلام» به نویسندگی داود فتحعلی‌بیگی و کارگردانی کیانوش بهروزپور نیز در جدول پخش قرار دارند.

احسانی خاطرنشان کرد: بر اساس جدول منتشر شده، هر نمایش به مدت دو روز در صفحه اینستاگرام این اداره کل به نشانی Hamedan.farhang@ قابل مشاهده است.

پیش از این هم هفت گروه نمایشی از ۱۲ تا ۲۴ دی ماه نمایش های خود را اجرا کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha