تجسم آداب و سنتهای ایرانی در یک پویش هنری

همدان- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از انتشار فراخوان نخستین پویش تصویرسازی از ظرفیت های نشاط و شادی در آداب و سنن اقوام و جامعه ایرانی خبر داد و گفت: علاقه‌مندان عکس، متن و ویدئوهای خود را به دبیرخانه این پویش ارسال کنند.

احمدرضا احسانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پویش با هدف ایجاد زمینه تفکر و تامل عمومی درباره مسائل و موضوعات دارای اولویت عرصه فرهنگی و اجتماعی راه‌اندازی شده است.

وی کمک به افزایش سهم تولیدات داخلی در فضای مجازی، جلب مشارکت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های عمومی کاربران برای تولید و نشر محتوای متناسب با فرهنگ اسلامی ایرانی در فضای مجازی و ارتقا نقش مردم در تولید و مصرف فرهنگی را از اهداف این پویش برشمرد و گفت: کمک به جریان های فرهنگی ملی و منطقه‌ای و ارتقا سطح آموزش‌ها و اطلاع رسانی عمومی درباره مسائل فرهنگی و هنری از دیگر اهداف این رویداد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه پویش در قالب سه بخش متن، تصویر و ویدئو برگزار می‌شود افزود: در بخش متن آثاری مثل مقاله، قطعه ادبی، شعر و داستانک در بخش تصویر هم آثار عکس، پوستر و اینفوگرافی و در بخش ویدئو نیز موشن‌گرافی، فیلم‌کوتاه و انیمیشن در دبیرخانه پویش پذیرفته می‌شود.

احسانی خاطرنشان کرد: دریافت آثار برای این پویش از یکم بهمن آغاز شده و تا ۱۰ اسفند ادامه دارد و آئین اختتامیه این پویش و تجلیل از برگزیدگان هم ۲۳ اسفندماه برگزار می‌شود. 

علاقه مندان برای کسب اطلاع بیشتر و ارسال آثار می‌توانند به آدرسwww.hamedan۱.ir مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha