بنیاد تعاون برای اشتغال زندانیان ظرفیت‌های جدیدی ایجاد می‌کند

بندرعباس- ایرنا- عضو هیات مدیره بنیاد تعاون زندانیان کشور گفت: بنیاد تعاون از اشتغال زندانیان حمایت کرده و ظرفیت‌های جدیدی نیز برای اشتغال آن‌ها ایجاد می‌کند.

رضا زنگنه نژاد عصر چهارشنبه در بررسی نحوه اشتغال زندانیان هرمزگان با حضور در زندان مرکزی بندرعباس افزود: هرمزگان در بخش‌های کشاورزی، صنایع دستی و شیلاتی از ظرفیت‌های خوبی برای اشتغال برخوردار است و سرمایه گذاری در این حوزه‌ها از اولویت‌های بنیاد تعاون برای اشتغال زندانیان است.
وی از فراهم کردن زمینه اشتغال مددجویان در زندان‌های هرمزگان قدردانی کرد و بیان داشت: در بندرعباس، رودان و حاجی آباد اقدام‌های شاخصی برای اشتغال زندانیان انجام شده و بنیاد تعاون نیز با تقویت این فعالیت‌ها در جهت اشتغال مولد و پایدار زندانیان تلاش می‌کند.

۲۵ درصد از محکومان زندان‌های هرمزگان اشتغالزایی شده است
مدیرکل زندان‌های هرمزگان نیز گفت: هم اکنون برای ۲۵ درصد محکومان زندان‌های هرمزگان اشتغالزایی شده است و با اقدام‌های انجام شده این آمار تا پایان امسال به ۵۰ درصد افزایش می‌یابد. 
مصطفی کیشانی اظهارداشت: حرفه آموزی و اشتغال مددجویان از اولویت‌های سازمان زندان‌ها است که با هدف اصلاح و تربیت و جلوگیری از بازگشت مجدد آن‌ها به زندان انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha