به گزارش روابطعمومی بیمه کوثر، امیر سرتیپ دوم فرشاد نجفیپور در هفتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد منابعانسانی اظهار داشت: در صورتی که کارمندان احساس کنند برای مجموعه فردی باارزش هستند پس با به کارگیری خلاقیت و توانمندی خود تلاش میکنند تا بسترهای پیشرفت شرکت و همچنین رضایت ذینفعان را فراهم کنند.
وی افزود: گزینش مناسب، برگزاری دورههای آموزشهای حرفهای، شکلدادن اخلاق حرفهای و در نهایت طراحی و اجرای برنامههای انگیزشی برای کارکنان از جمله عواملی هستند که میتواند در زمینه جلب رضایت مشتریان موثر باشد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه بیمههای بازرگانی با ریسک معنا پیدا میکنند، خاطر نشان کرد: مدیران شرکتهای بازرگانی برای رشد و تعالی مجموعه و دریافت این ریسک ناگزیر به فروش بیمه نامه، جذب منابع و سرمایهگذاری در بخشهای سودده هستند.
وی موفقیت بیمههای بازرگانی را در گرو اعتماد و رضایت مردم دانست و عنوان کرد: مدیران شرکتهای بیمه با پاسخگویی و انجام به موقع تعهد خود میتوانند ریسک جدایی مشتریان از شرکت را کاهش دهند.
مدیرعامل ساتا یادآور شد: مدیران و کارشناسان شرکتهای بیمه با فراهم کردن محیط و ابزارهای فیزیکی و غیرفیزیکی مناسب میتوانند این امر را محقق سازند.
وی با تاکید بر اینکه رفتار کارکنان مهمترین مولفه غیرفیزیکی در رضایت مشتریان است، گفت: امکانات محیطی یا هتلینگ و همچنین مجهز بودن زیرساختهای فناوری و نرمافزاری و برقراری و اتصال مستمر کاربران به سامانه از اساسیترین مولفههای فیزیکی در جلب رضایت جامعه هدف هستند.
نظر شما