۲ بهمن ۱۳۹۹، ۲۱:۵۲
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 84194371
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۸ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در شاهرود شناسایی شد

شاهرود - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: ۴۸ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا طی ۲ روز گذشته در شهرستان های شاهرود و میامی شناسایی شدند.

به گزارش ایرنا، رضا چمن شامگاه پنجشنبه با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ بیمار با علایم مشکوک به مراکز درمانی و اورژانس مراجعه داشتند، افزود: از این تعداد مراجعه کننده پنج تن در بخش های مختص به این بیماری بستری شدند.

وی با اشاره به اینکه آمارها نشان دهنده فعال بودن ویروس و چرخه انتقال است، تصریح کرد: شمار مبتلایان از آغاز همه گیری تاکنون در شرق استان سمنان به ۶ هزار و ۱۸۷ تن رسیده است.

چمن، مقاومت، صبر و شکیبایی و ایستادگی در مقابله با این ویروس را ضروری خواند و اظهار داشت: مردم باید با رعایت موازین و اصول پیشگیری در جهت قطع چرخه انتقال ویروس به نیروهای درمان را کمک کنند.

بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان شاهرود به درمان مبتلایان ویروس کرونا اختصاص یافته است.

شهرستان‌های شاهرود و میامی با جمعیتی حدود ۲۶۰ هزار تن و ۵۴ هزار کیلومتر مربع مساحت، گستره زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود هستند.

اکنون شهرستان شاهرود در وضعیت زرد و شهرستان میامی در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون یک میلیون و ۳۵۴ هزار و ۵۲۰ تن در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۳ تن از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جانباختگان کرونا در کشور به ۵۷ هزار و ۱۵۰ نفر رسیده است.

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (دوم بهمن ماه ۱۳۹۹) براساس معیارهای قطعی تشخیصی ۶ هزار و ۲۰۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۶۷۷ نفر در مراکز درمانی بستری شدند. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha