۹۹ میلیارد ریال تسهیلات کشاورز کارت در چهارمحال و بختیاری پرداخت شد

شهرکرد -ایرنا- مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری از پرداخت ۹۹ میلیارد و ۹۴۳ میلیون ریال تسهیلات برای خرید نهاده‌های کشاورزی در قالب کشاورز کارت در استان خبر داد.

هوشنگ طاهری میرقائد روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این میزان تسهیلات از زمان شروع پرداخت تسهیلات خرید نهاده‌های کشاورزی شامل انواع کود شیمیایی و سموم از آذرماه سال جاری توسط بانک کشاورزی در استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تا پایان دی‌ماه یک هزار و ۲۲۶ نفر از کشاورزان استان برای استفاده از این تسهیلات به منظور انجام کشت‌ پاییزه محصولاتی مانند گندم ،کلزا و جو به بانک کشاورزی معرفی شده‌اند، افزود: از این تعداد تاکنون برای یک هزار و ۲۶ نفر کارت خرید نهاده‌های کشاورزی صادر شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به پرداخت ۷۲۵ فقره تسهیلات خرید نهاده‌های کشاورزی تا پایان دی‌ماه سال جاری، تاکید کرد: روند پرداخت این تسهیلات همچنان در شعب بانک کشاورزی استان ادامه دارد.

طاهری میرقائد به چگونگی استفاده از کشاورز کارت و تسهیلات پرداخت شده در قالب این کارت اشاره و تصریح کرد: کشاورزان می‌توانند با استفاده از ۱۰۰ دستگاه POS بانک کشاورزی نصب‌شده در فروشگاه‌های معتبر فروش نهاده‌های کشاورزی و کارگزار سازمان خدمات حمایتی کشاورزی در سراسر استان از مبلغ تسهیلات پرداخت شده موجود در کشاورز کارت، برای خرید نهاده‌های کشاورزی استفاده کنند.

وی یادآور شد: بانک کشاورزی استان در جذب اعتبار و پرداخت این تسهیلات جزو  استان‌های برتر کشور است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال  و بختیاری ۶۷هزار بهره بردار بخش کشاورزی دارد که سالانه ۱.۵میلیون تن محصول کشاورزی در این استان تولید می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha