جنوب انرژی بر پارسیان صدرنشین لیگ برتر هرمزگان شد

بندرعباس- ایرنا- در هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان هرمزگان تیم جنوب انرژی بر پارسیان با کسب ۹ امتیار با تفاضل گل در صدر جدول قرار گرفت.

به گزارش روز شنبه ایرنا، در پایان رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال هرمزگان تیم جنوب انرژی بر پارسیان در یک دیدار حساس رو در روی تیم فوتبال اتحاد دژگان قرار گرفت و توانست دریک بازی برتر این تیم را با سه گل شکست دهد تا به سومین پیروزی متوالی دست یابد.
در این دیدار که به میزبانی تیم اتحاد دژگان برگزار شد، تیم جنوب انرژی بر بهتر از حریف خود ظاهر شد و با استفاده از فرصت‌های به دست آمده، توانست از سد حریف گذر کند تا در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر هرمزگان قرار گیرد.
در سایر بازی‌های انجام شده از هفته سوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر هرمزگان نیز، تیم استقلال خونسرخ با نتیجه ۲ بر یک اروند سورو را شکست داد و تیم جبل بر شهرو نیز توانست با یک گل برابر اتحاد رودان به برتری دست یابد.
همچنین تیم فوتبال متحد مغز آباد رودان با نتیجه یک بر صفر وحدت گورزانگ میناب را درخانه اش مغلوب کرد و در شهرآورد بستک تیم فوتبال سیبه کوخرد با یک گل طوفان کوخرد را شکست داد.
بازی تیم‌های سبز پوشان پاس بندرلنگه و ستارگان بوستانو نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید تا این ۲ تیم دراین دیدار امتیازها را تقسیم کنند.
در جدول رده بندی رقابت‌های فوتبال لیگ برتر استان هرمزگان و تا پایان هفته سوم، تیم‌های جنوب انرژی بر پارسیان، متحد مغز آباد رودان و جبل بر شهرو  با کسب ۹ امتیاز و به دلیل تفاضل گل، به ترتیب در مکان‌های اول، دوم و سوم  قرار دارند، اتحاد دژگان با ۶ امتیاز چهارم و ستارگان بوستانو نیز با پنج امتیاز در مکان پنجم قرار دارد.
در رقابت‌های فوتبال لیگ برتر  باشگاه های استان هرمزگان ، ۱۲ تیم  به صورت دوره ای و رفت و برگشت در ۲ گروه با هم به رقابت می‌پردازند که در پایان تیم قهرمان این دوره، به عنوان نماینده هرمزگان در رقابت‌های زیرگروه لیگ کشور حضور می‌یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha