۸ بهمن ۱۳۹۹، ۷:۵۵
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 84199126
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تقاطع غیر همسطح سه راهی آذر مهران ۳۰ درصد پیشرفت دارد

ایلام- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه احداث تقاطع غیر همسطح سه راهی آذر شهرستان مرزی مهران خبر داد.

علی اصغر کاظمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پروژه با هدف رفع نقاط پر حادثه و هدایت ترافیک پایانه مرزی و پایانه برکت از سمت کنار گذر جنوب شرقی شهر مهران و جاده دسترسی میدان نفتی آذر در ایام اربعین اجرایی شده است.

وی افزود: طول این تقاطع با ۲ دهانه پل ۱۹ متری و رمپ های طرفین یک و نیم کیلومتر است که برای احداث آن حدود ۱۴۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام همچنین از آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح کنار گذر شرقی مهران به سمت دهلران (تقاطع امام زاده سید حسن (ع)) طی روزهای آینده خبر داد و اضافه کرد: با انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی این پروژه نیز شروع می شود.

کاظمی با اشاره به ادامه عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح ملکشاهی در محور ایلام- بدره- دره شهر گفت: طول این پروژه چهار و نیم کیلومتر است که تا کنون پل رو گذر آن با دو دهانه ۱۹ متری تکمیل شده و هم اکنون پیمانکار مشغول عملیات خاکبرداری و خاکریزی رمپ های طرفین این پل می باشد.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی ایلام، تاکنون ۱۵۰ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری و خاکریزی برای اجرای این پروژه انجام شده است.

وی تاکید کرد: در سال جاری نیز تلاش برای به ثمر رساندن و بهره‌برداری از طرح‌های بزرگی آغاز شده که تلاش می‌شود با همت مضاعف و حمایت‌های مدیران استانی و کشوری نسبت به اتمام و آغاز بکار این طرح‌ها با جدیت بیشتری عملیاتی شود.

کاظمی ادامه داد: تکمیل مسیر چهارخطه کردن مسیر ایلام - مهران، آغاز بکار پروژه پل زال - موموری - مرز چیلات، تکمیل تونل دوم راه کربلا، آغاز پروژه راه آهن ایلام و شروع بکار تونل دوم آزادی در مسیر ایلام - سرابله از مهمترین پروژه های در دست اجرای این اداره کل در سال جاری است.

استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای ۱۳۰ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha