۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۳۴
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 84199282
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۰۰ تن روغن در سطح بازار ایلام توزیع شده است

۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۳۴
کد خبر: 84199282
۷۰۰ تن روغن در سطح بازار ایلام توزیع شده است

ایلام - ایرنا - رییس اداره بازرگانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۰۰ تن روغن خوراکی برای تنظیم بازار این کالای مورد نیاز مردم در سطح بازار توزیع شده است.

علی غیاثی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال یک هزار و ۱۳۰ روغن برای منترل بازار این کالای اساسی در استان جذب شده است.

وی افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون ۷۰۰ تن روغن را در سطح بازار توزیع کرده ایم و به منظور کنترل بازار در چند روز گذشته نیز ۵۰ تن دیگر را روانه بازار کرده ایم.

 رییس اداره بازرگانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت ایلام با بیان اینکه، روغن توزیعی برای رفع مشکل ایجاد شده در سطجح بازار این ماده پرمصرف خوراکی در حال توزیع است، تاکید کرد: کمبود روغن خوراکی فقط مختص استان نیست و بیشتر نقاط کشور با معضل کمبود روغن خاارکی مواجه هستند اما برنامه ریزی ها در راستای ایجاد آرامش در بازار مصرف روغن خوارکی استان است.

غیاثی از افزایش شبکه و تعداد عاملان توزیع روغن خوراکی در سطح استان خبر داد و یادآور شد: جدا از فروشگاه ها و عاملان توزیع روغن مصرفی خانوار، سهمیه روغن مورد نیاز اغذیه فروشان و واحدهای صنفی و صنتعی نیز جذب و بین متقاضان توزیع شده است.

به گزارش ایرنا، در روزهای اخیر گزارشاتی مبنی بر کمبود روغن خوراکی در سطح بازار استان دریافت شده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha