۷ بهمن ۱۳۹۹، ۲۱:۵۸
کد خبرنگار: 2187
کد خبر: 84200272
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان بر رفع مشکلات جاده‌های شهر اَنابَد تاکید کرد

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: امیدواریم شرایطی فراهم و با تخصیص اعتبارات بیشتر زمینه اجرایی شدن پروژه‌های بخش راه این شهر که با جان مردم سرو کار دارد فراهم شود.

محمد صادق معتمدیان سه شنبه شب در ادامه سفر خود به شهرستان بردسکن در جمع مردم نمازگزار در مسجد جامع شهر اَنابَد از توابع این شهرستان افزود: اجرای برخی پروژه ها نیاز به پیگیری مضاعف مدیران دستگاههای اجرایی دارد و باید در این طرحها مطالبه‌گری صورت گیرد.

او تاکید کرد: وظیفه مسوولان تلاش برای حل مشکلات مردم و تصمیم‌گیری مدیریتی مناسب است.

عضو شورای شهر انابد هم در این نشست گفت: شهر انابد نخستین شهر ورودی به خراسان رضوی است و با توجه به ظرفیتها و وسعت آن که بزرگترین بخش با پنج هزار و ۵۰۰ کیلومتر در استان است شایسته است که به شهرستان ارتقا یابد و ادارات در آن مستقر شوند.
 
علی محمد لقایی فردوسی گفت: جاده انابد در کریدور ارتباطی بردسکن با سه استان دیگر است که ۷۰۰ کیلومتر راه آن به سمت بردسکن و ۱۵۰ کیلومتر به سمت بیارجمند و عشق آباد است که لازم است در قسمت بردسکن نسبت به ترمیم  آسفالت آن اقدام شود.

وی ادامه داد: ۱۵۰ قطعه زمین برای مسکن جوانان در طرح اقدام ملی مسکن درنظر گرفته شده ولی کاری انجام نشده است و از طرفی آورده اولیه مطالبه شده در توان جوانان نیست.

عضو شورای شهر انابد افزایش حریم شهر  را خواستار شد تا با توجه به افزایش جمعیت و گرانی زمین مشکل جوانان برای تامین زمین و ساخت مسکن حل شود.  
شهر انابد مرکز شهر انابد دارای سه هزار و ۲۰۰ خانوار با  ۱۰ هزار نفر جمعیت است.  

استاندار خراسان رضوی در ادامه سفرخود به شهرستانهای این استان امروز هفتم بهمن ماه بعد از حضور در کاشمر وارد شهرستان بردسکن شد.

محمد صادق معتمدیان در ابتدای ورود به شهرستان بردسکن وارد گلزار شهدای روستای کلاته نو این شهرستان شد و به مقام شامخ شهیدان این خطه ادای احترام کرد.

وی در این سفر پس از حضور در جمع مردم روستای کلاته نو، و شهرهای شهرآباد و  انابد در منزل یکی از شهدای دفاع مقدس نیز حضور یافت.

بازدید از یک کارخانه نساجی و همچنین جلسه جمع‌ بندی سفر به این شهرستان پایان بخش برنامه‌های استاندار خراسان رضوی در این سفر خواهد بود.

استاندار خراسان رضوی امروز هفتم بهمن ماه سفر خود به جنوب غرب خراسان رضوی را آغاز کرد و پس از بازدید از کاشمر وارد شهرستان بردسکن شد 

بازدید از ساخت راههای روستایی، چند واحد صنعتی و همچنین جاده در دست ساخت شادمهر – کاشمر از برنامه‌های استاندار خراسان رضوی در سفر به شهرستان کاشمر بود.

شهرستان بردسکن در ۲۸۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha