کمیته کارگری دهه فجر چهارمحال و بختیاری میزبان ۶۰ برنامه است

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی، ۶۰ عنوان برنامه از سوی کمیته کارگری و کارآفرینی استان برگزار می‌شود.

سیدحفیظ الله فاضلی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: افتتاح ۱۳ شرکت تعاونی از مهمترین این برنامه‌ها است که به صورت ویدئوکنفرانس به طور همزمان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نواختن زنگ انقلاب در واحدهای تولیدی استان، برگزاری همایش ورزش صبحگاهی ویژه کارگران در کارگاه‌ها، تجلیل از مادران شهدای کارگر، برگزاری مسابقات قرآنی جامعه کار و تلاش و تجلیل از کادر درمانی و پرستاران از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای دهه فجر امسال است.

فاضلی با اشاره به نقش اقشار کارگری در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: تبیین نقش کارگران و کارفرمایان و ترسیم راه‌ آینده در قالب بیانیه گام دوم انقلاب از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال است که در قالب‌های مختلف به ویژه در فضای مجازی انجام می‌گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهار محال و بختیاری افزود: امسال با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های دهه فجر به صورت مجازی و میدانی با رعایت مسایل بهداشتی برگزار می شود.

فاضلی تعداد کارگران استان را ۱۰۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد در دوران شیوع ویروس کرونا در حدود هشت هزار نفر از بیمه بیکاری بهره‌مند شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha