۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۰۱
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84202151
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۱ طرح عمرانی و خدماتی در شاهین‌دژ افتتاح می‌شود

مهاباد- ایرنا- فرماندار شاهین‌دژ گفت: طی دهه مبارک فجر امسال ۲۱ پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی و اشتغال‌زایی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و دولتی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

امیر تیموری روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با تبریک فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: برای اجرای این پروژه‌ها در مجموع ۵۶۰ میلیارد ریال در این شهرستان هزینه شده‌ که این میزان نسبت به سال قبل ۲ برابر افزایش داشته است.

وی با اشاره به پروژه‌های شاخص دهه فجر بیان کرد: گازرسانی به روستای "قره‌بلاغ علیا" واقع در بخش کشاورز با ۵۰ میلیارد ریال هزینه که طی آن بیش از ۴۲۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

فرماندار شاهین‌دژ اظهار داشت: طی این هفته ۲۱ طرح روستایی در قالب طرح‌های هادی شامل بازگشایی معابر، جدول گذاری، آسفالت و سنگ فرش معابر و ساماندهی فضای سبز به بهره برداری خواهد رسید.

تیموری افتتاح سالن ورزشی و تقویت سیستم برق رسانی روستایی را از دیگر طرح‌های آماده افتتاح دهه فجر عنوان کرد و گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، مسابقات ورزشی و هنری از دیگر برنامه‌های این ایام در شاهین‌دژ است.

فرماندار شاهین دژ یادآور شد: امسال همچنین ۴۳ طرح عمرانی با هزینه ۴۳۰ میلیارد ریال طی هفته دولت در این شهرستان در راستای رفاه و توسعه این شهرستان به بهره‌برداری رسیده بود.

برنامه‌های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از روز شنبه ۱۲ بهمن‌ماه در این شهرستان آغاز می‌شود.

انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) در بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رسید و در طول ۴۱ سال گذشته همواره مورد هجمه دشمنان اسلام و استکبار جهانی بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha