دانشکده زیست شناسی دانشگاه دامغان با حضور معاون وزیر علوم افتتاح شد

سمنان- ایرنا- ساختمان دانشکده زیست شناسی دانشگاه دامغان به نام ساختمان ابن سینا، عصر پنجشنبه با حضور غلامحسین رحیمی شعرباف، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح شد.

رئیس دانشگاه دامغان روز پنجشنبه در حاشیه این افتتاح در گفت و گو با ایرنا افزود: ساختمان دانشکده زیست شناسی این دانشگاه در زمینی به مساحت سه‌هزار و ۲۰۰ مترمربع در چهار طبقه مورد بهره‌برداری قرار گرفت. 

وی ادامه داد: این دانشکده در مساحت محوطه سازی ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع، شامل پنج کلاس، هفت آزمایشگاه، ۱۵ اتاق هیات علمی و فضای مربوط به دفتر دانشکده است. 

بصیری با اشاره به اینکه برای این ساختمان ۲۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، اضافه کرد: برای اجرای محوطه سازی این دانشکده نیز ۴ میلیارد ریال هزینه صرف شده است. 

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی ساخت این ساختمان از سال ۹۰ آغاز شد و هم‌اکنون به بهره‌برداری رسید. 

رییس دانشگاه دامغان تصریح کرد: دانشکده زیست شناسی این دانشگاه با ۴۵۰ دانشجو شامل ۹ دانشجوی دکتری، ۷۹ دانشجوی کارشناسی ارشد و ۳۶۲ دانشجوی کارشناسی است.

 به گزارش ایرنا، در حال حاضر بیش از چهار هزار و ۵۰۰ دانشجو در ۷۳ رشته و گرایش در هشت دانشکده دانشگاه دولتی دامغان تحصیل می کنند.

این دانشگاه دارای ۱۶۲ عضو هیات علمی، ۵٨ آزمایشگاه، ۱٨ کارگاه، سه سایت، یک خانه ریاضی و یک لابراتوار زبان است و در حال حاضر دارای ۳۰ رشته کارشناسی ارشد و ۱۶ رشته دکتری است.

غلامحسین رحیمی شعرباف معاون پژوهش وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به منظور بازدید از چندین طرح، افتتاح دانشکده زیست شناسی، شرکت در شورای دانشگاه، به شهر دامغان سفر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha