۱۰ بهمن ۱۳۹۹، ۲۳:۰۰
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 84202972
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۸۲ طرح عمرانی و صنعتی در سبزوار آماده بهره‌برداری شدند

سبزوار- ایرنا- ۸۲ طرح عمرانی، خدماتی، توزیعی، صنعتی و کشاورزی با هزینه هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال در شهرستان سبزوار برای بهره‌برداری طی دهه فجر آماده شدند.

سرپرست فرمانداری سبزوار روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: طرح‌های صنعت و معدن، جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب و مخابرات از عمده طرح‌های آماده بهره‌برداری برای دهه فجر در این شهرستان هستند.

حسین شاد افزود: همچنین عملیات اجرایی هشت طرح عمرانی همزمان با چهل و دومین سالروز  انقلاب اسلامی در این شهرستان آغاز می شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این طرحها عملیات اجرایی پنج طرح ملی شامل ۲ بانده شدن جاده‌های سبزوار - اسفراین و سبزوار - خوشاب، ساخت مجتمع فرهنگی - هنری، تکمیل مرحله دوم ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سربداران و طرح راه آهن سبزوار در دست اجراست.

سرپرست فرمانداری سبزوار با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: برنامه‌های این دهه با توجه به شرایط ویژه از نظر شیوع کرونا باید با رعایت محدودیت‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی اجرا شوند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب افزود: در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی برنامه ها باید از این بیانیه استفاده و مفاد آن در نظر گرفته شود.

شهرستان سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha