۱۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۲۸
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 84203246
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهبود وضعیت اقتصادی محوراصلی بودجه سال آینده است

شاهرود - ایرنا - نماینده مردم شاهرود و میامی درمجلس شورای گفت : امروز مهمترین مطالبه مردم بهبود وضعیت اقتصادی کشور است که محور اصلی بودجه سال آینده نیز است .

به گزارش ایرنا، علی اصغر خانی روز جمعه در جمع نمازگزاران میامی در مسجد جامع این شهر، افزود : مهم ترین اقدام یک ماه گذشته مجلس،تصویب بودجه ۱۴۰۰ در راستای حل مشکلات اقتصادی و حرکت به سمت رفع مشکلات معیشتی مردم است.

وی گفت: نگاه ویژه به مناطق محروم در اولویت مجلس قرار دارد ، حل مشکلات مردم دراین مناطق دغدغه نمایندگان مجلس است .

خانی اظهار داشت: آن دسته از افرادی که نسبت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران نقشه کشیدند و اعلام می کردند چهل سالگی انقلاب اتفاق نخواهد افتاد، امروز در خارج از کشور دچار اختلاف‌های زیادی شده‌اند.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ظرفیت های فراوانی در شرق استان وجود دارد ، تصریح کرد: صنعت گردشگری و احداث اقامت گاههای بومگردی در شهرستان های شاهرود و میامی نیازمند مشارکت مردمی و کمک و هم افزایی مسئولان است.

وی گفت : مسئولان برای ورود سرمایه گذاران فرش قرمز پهن کنند و مشکلات پیش پای سرمایه گذاران رفع شود.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی ادامه داد : افرادی که توان ثبت شرکت دارند برای سرمایه گذاری در سطح شهرستان میامی با حضور جوانان موثر و کاردان اقدام کنند , مسئولان هم مشکلات اداری را برطرف نمایند.

خانی با اشاره به اینکه رفع معضل ۳۰ درصد بیکاری منطقه نیازمند مشارکت مردم و مسئولان است ،گفت : راهکارهای مناسب برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی فراهم شود.

وی با بیان اینکه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به تنهایی نمی تواند اثرگذاری داشته باشد ،افزود : هم افزایی مردم و مسئولان و ارائه راهکارهای مناسب برای حل مشکلات در سطح شهرستان ها ضرورت دارد .

دیدار و نشست صمیمی با جمعی از مردم بخش های کالپوش و مرکزی و بیان مشکلات روستاها از دیگر برنامه های سفر یکروزه نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی بود.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha